|
|
|
|
|
|
טיפול רשלני בחולי קופות חולים כללית |
נושא התלונה: |
יום שישי 11 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
קופת חולים הרמן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כאשר רופאת המשפחה נותנת לחולה עריכת בדיקות דם ניגשים עם הטפסים למזכירות
ותמיד אין תור זמין בימים הקרובים כי" קיים עומס על האחיות" ומפנים את החולה לזבולון בקרית ביאליק שם ניתן לתת בדיקת דם בימים א.ג.ה.בשעות 2 עד שעה 9.30
ניגשתי לזבולון בשעה 6.50 ומסתבר שהיו לפני כ20 איש .
כאשר רק אחות אחת טיפלה בכל האנשים בשעה 7.00 נוספו עוד אנשים רבים.
תיכיתי מעל שעה וחצי כאשר סיימתי ניגשתי לקופת חולים הרמן לראות במו עיני את העומס להפתעתי המתינו בתור שני חולים לשלש אחיות לצערי אני חולה אונקולוגי ואני נזקק לעתים לשרות קופת חולים וכל פעם שאני נזקק לרופא מיקצועי התור נקבע שבועות וחודשים קדימה וכאשר אני מגיע לרופא תמיד התור קצר אצלו .ישלקצר תורים וטירטור חולים אני משלם הרבה כסף לפלטניום ותרופות.הפנתי מספר תלונות בנדון ללא התיחסות מצד ההנהלה
|
זילזול בחולים |
סוג הנזק : |
קיצור טורים לרופאים על ידי או הגדלת תקן או מעקב על נותני השרות בקופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|