פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב של בית מרקחת לספק כדורים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' מודיעין 4 קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בן 71 וכל החיים שלי היתי חבר קו''ח כללית ויש לי ביטוח משלים. אך כאשר נזקקתי לטיפול שמגיע לי קיבלתי יחס משפיל ביותר. ביום שישי 11.05.2012 קיבלתי התקף לב ועברתי צינטור. ביום שני השתחררתי הביתה עם הפניה לרופא משפחה להמשך הטיפול. למחרת בבוקר הרגשתי לא טוב ופניתי למרפאת הרמן ברח' מודיעין 4 בקרית מוצקין. קיבלה אותי רופאה אחראית ואחרי בדיקת א.ק.ג. שלחחו אותי הביתה עם הפניה לחדר מיון במקרה שלא ארגיש טוב במהלך היום. ביום רביעי 16.05.2012 פניתי לרופא משפחה שלי להמשך טיפול. הרופא הגיש בקשה לתרופות והסביר לי שהאישור יגיע מחר ויאן מה לדאוג. ביום חמישי ב6 בערב הגעתי שוב לרופא בתיקוה לקבלת אישור ומרשם לתרופות אך האישור לא הגיע ורופא נתן לי מרשם לאותם תרופות ל 5 ימים שאקנה במחיר מלא (EFFIENT10 MG. LIPITOR 40 MG) על מנת לעבור את השבת. יום שישי פניתי לבית מרקחת של קופת חולים עם המרשם ל 5 כדורים אך מנהל של בית מרקחת סירב לספק לי את הכמות של הכדורים. כאשר התקשרתי לביטוח משלים של הקופה הסבירו לי שאסור להשאיר אותי לשישבת ללא כדורים. גם מזכירה שהיתה באותו עת במרפאה סירבה לעזור לי בשום דרך. העם זה הגיוני שלאחר התקף לב כך מתייחסים לבן אדם מבוגר. מכריחים אותו להתרוצץ כול יום ולרכוש את התרופות במחיר שלא ביכולתו. לבסוף נשארתי ללא תרופות לסוף שבוע. אני מבקש לטפל בנושא בכל האמצעים ואשמח לקבל תשובה בנושא. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית - ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
תשובה תנתן ישירות ללקוח תגובה:
תשובה תינתן ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה