|
|
|
|
|
|
זילזול חמור בנכה 100% על כסא גלגלים |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מושב מצליח 45 |
כתובת: |
מצליח |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנכה מקבל טיפול תרופתי לכאבים .סוכר ,דילול הדם ועוד בערך 10 סוגי כדורים שונים שהוא תלוי בהם,
את המרשמים הוא מקבל חלקית כל פעם צריך ללכת מחדש לבקש השלמה לחוסרים.
פעם אחרונה קיבל 4 סוגי כדורים מרשימה של עשר סוגים
לטיפולכם המסור וגם לאישתו שצריכה לטפל בנכה מתעסקת גם בריצות אחרי המרשמים.
אמין רצון
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכל דהן ממונה על פניו |
שם ותפקיד: |
להלן התייחסותי לפנייה:
בברור שנערך מול הרופא המטפל נימסר כי התקשורת מתבצעת מול אישתך באופן שוטף,המרשמים מסופקים בהתאם לצורך.לאור מספרן הרב של התרופות אשר הינך נוטל קיים צורך במעקב צמוד של הרופא המטפל חודש בחודשו לפני מתן מרשמי תרופות ולכן המרשמים ניתנים לך אחת לחודש בלבד.
צוות המרפאה ציין כי מעולם לא סירב לנפק מרשמים עבורך.
צוות המרפאה ישמח לעמוד לרשותך בהתאם לנדרש.
איחולי בריאות |
תגובה: |
המשך טיפול ומעקב ע"י רופא המשפחה |
פתרון: |
|
|
|