פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מזה חצי שנה מבקש החזר על בדיקה של רופא מומחה ושלחתי אל מושלם כללית את כל הניירת והם משתמטים ובורחים מההחזר וגם שלחתי אני ומזכיר קופת חולים בחורפיש את כל הדברים וגם בדואר רשום והם לא חזרו אלי גם מכתב אחרון שבו את הקבלה העיקרית שלחתי בדואר רשום ויש לי אישור דואר וגם את סיכום הביקור ושם הרופא המומחה ופשוט הם מתעלמים מהתשלום
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
תקנון "כללית מושלם זהב" מהווה את המסגרת המחייבת בנוגע לזכויות העמיתים בתוכנית.
עפ" יתנאי התקנון, עמיתים מעל 6 חודשים בתוכנית זכאים לקבל השתתפות בגין התייעצות עם רופא מומחה באופן פרטי. הזכאות הינה לשלוש התייעצויות בשנה קלנדרית עם רופא אשר הוגדר כרופא מומחה יועץ לעניין תוכנית "כללית מושלם".
על מנת לקבל החזר בגין התייעצות אשר בוצעה במסלול ההחזר, יש לשלוח חשבונית מס קבלה מקורית.
מבדיקה שנערכה אל מול מחלקת התביעות עולה כי במשרדם התקבלו צילומי מסמכים בפקס, ללא שם הרופא. בתאריך 15.2.2012 נשלח אל הלקוחות מכתב בקשה לשליחת המסמכים המקוריים הדרושים.לאחר שהתקבל מסמך העתק נאמן למקור, נשלח מכתב נוסף המציין כי באם החשבונית מס קבלה המקורית אבדה יש לשלוח הצהרה כי אבדה ולא נשלחה לשום גורם אחר, ולצרף מסמך רשמי עם שם הרופא בהתייחס לחשבונית "נאמן למקור" שהתקבלה.
נכון להיום לא התקבלו המסמכים הדרושים.
עם קבלת המסמכים, במידה והרופא עונה על הקריטריונים, תבדק בקשתם להחזר.
חשוב לציין כי ניסו ליצור עם באהה עאמר קשר טלפוני ללא הצלחה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה