פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום דמי הבראה ליולדת וחוסר עקביות במתן תשובות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
ילדתי ב 10 לינואר. שלחתי את הטפסים המקוריים בדואר על מנת לקבל החזר הבראה ליולדת כפי שמגיע לי. לטענת הקופה הטפסים אבדו(לטענת הדואר נמסרו). שלחתי שוב נאמן למקור עם טופס הצהרה לבקשתם. כעבור יומיים הגיעו מכתב בדואר כי חזרים טפסים לתביעה ועל כן לא ניתן לטפל. מייד התקשרתי לברר ונאמר לי מפורשות על ידי נציגת השירות להתעלם מהמכתב, כי ההעתקים הגיעו ואין שום בעיה- התביעה תטופל. לאחר שבועיים נוספים שלא קיבלתי עדכון התקשרתי שוב ועכשיו נאמר לי שלא הגיעו אליהם שום טפסים. גוררים אותי עם הסיפור הזה מחודש מרץ. כל פעם כזאת זה שוב עיכוב של חודש בטיפול. התשובות לא אמינות ולא חוזרים אליי עם עדכונים/תשובות הולמות. התחושה היא שמנסים פשוט להתיש אותי מלקבל את הכסף שמגיע לי.
יחס סוג הנזק :
החזר הכסף שמגיע לי בהתאם לביטוח ברשותי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
עפ"י תנאי התקנון (המהווה את המסגרת המחייבת בנוגע לזכויות עמיתים בתוכנית), על מנת לקבל החזר בגין הבראה ליולדת במסגרת תוכנית ה"פלטינום" יש לשלוח אל מחלקת התביעות מסמכים מקוריים. זמן הטיפול מרגע קבלת כל המסמכים הדרושים הינו 60 ימים.
מבדיקה אל מול הגורמים הניהוליים הרלוונטיים במחלקת התביעות עולה כי המסמכים המקוריים לא התקבלו במשרדם אלא צילומים בלבד.
מפניית הלקוחה עולה כי המסמכים המקוריים נשלחו על ידה וככל הנראה אבדו. צר לנו על כך.
נמסר ללקוחה כי על מנת שנוכל לטפל בפנייתה עליה לשלוח העתק נאמן למקור (מקורי, באמצעות הדואר ולא באמצעות הפקס) והצהרה כי המקור אבד ולא נמסר לשום גורם אחר.
נשלח ללקוחה מכתב תשובה. כמו כן כמחוות שירות נשלח אליה שובר מתנה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה