פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי מבייש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
זה המקרה שלחתי את הסיפור לשאר הגורמים ולכן הוא מופיע בלשון שונה
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך זוועה. וודאי שלא בתחום השירות הרפואי!!! אשתי בהריון שבוע 15 עם דלקת חמורה בדרכי השתן בשבת חל שינוי בהרגשתה באופן כללי כלפי ההיריון. וכמו כן כאבי בטן עזים בבטן בעיקר בבטן התחתונה. יום ראשון ניגשנו לקופת חולים כללית סניף רמת אשכול בירושלים. הפנו אותנו לדר שמעונוביץ. כאשר נכנסו אליו כבר הרגשנו באי נוחות וחוסר תקשור מצידו כאשר השיחה כולה רוויה במתחים מצידו כאילו שהוא מנסה לחפף אותנו מהחדר כל שאלה שהפנינו אליו קיבלה יחס שיטחי ולא אחרי כגון. אשתי: האחות במרפאה אמרה שלפי הבדיקות חסרים לי נוגדנים וויטמינים. מה אני צריכה לקחת? רופא את לא צריכה לקחת כלום. אשתי אתה בטוח לפי מה שהאחות אמרה חסרים לי בגוף כמה דברים... אני יחזור שוב בפעם האחרונה את לא צריכה לקחת כלום. שאלה אחרת. אשתי בשבת הרגשתי כאבי בטן עזים אני רוצה לבדוק ולראות שהכול בסדר. רופא קודם כל לא מוצא חן בעיני הטון דיבור שלך. אז תחליטי מה את רוצה... אשתי איזה טון אני מדברת רגיל... רופא את רוצה להיבדק או לא?? אשתי כן רופא תשכבי כאן. סוף שיחה. ואז דר שמעונוביץ מרח משחה על הבטן שלה בצורה לא היית נסחף ואמר פראית אבל בהחלט לא עדינה ורגועה כמו שמצופה מרופא לפציינט ובפרט לא לאישה בהריון. ואז בדק עם מכשיר מסוים ששומעים ממנו רעשים במשך שנייה וחצי וגם זה בהגזמה. והחליט הכול בסדר תנגבי וזהו.... ושאשתי שאלה אותו מה זהו מה עם הכאבים שלי? הוא אמר לה זה כלום.. הרחם תקינה העובר תקין את יכולה ללכת סימנו... בתור בעלה שיושב בחדר וצופה בנאמר / נעשה ואני מבין שאין עם מי לדבר וכמו שאומרים כל המוסיף גורע... תפסנו את הרגלים ויצאנו מהחדר שניגשנו לקבלה להתלונן לפני שדיברנו ואיך שהבינו שבאונו להתלונן עליו אמרו לנו מצטערים הוא מנהל המרפאה ואין לכם למי להתלונן... הבנו שגם שם נפלנו על אוזניים ערלות. וזה פשוט בושה אני ידאג באופן אישי ששום אישה לא תעבור יחס כזה בהריון אם זה אומר שיחות אישיות בכול פורום אפשרי או ידיעה לעיתון. פשוט בושה וחרפה יחס שלא ניתן לתאר במילים זלזול וחיפוף שלא נראה כמותו ובפרט לא כשמדובר באישה בהריון. וודאי שראשון. לפי כך החלטנו לעבור כבר היום קופת חולים. בטוח שנקבל שירות טוב יותר וגם אם לא ודאי שלא זלזול ודחיקה לפינה עד כדי ניצול סמכות. נפנה לגורמים הרלוונטיים על מנת לדאוג שמקרה כמו המוזכר לעיל לא יחזור וישנה על עצמו מסיבה אחת שלכול אדם מגיעים זכויות בסיסיות כמו יחס!!!
כזה שירות זה לא נקרא לקבל. אלא לזרוק בפרצוף ולחפף סוג הנזק :
אנחנו עברנו קופת חולים לפחות ששאר הפציינטים לא יקבלו כזה שירות פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה בלמס, ממונה לפני שם ותפקיד:
הצטערתי לקרוא על חווית השירות הלא נעימה שעברת.
מכתב תשובה מפורט נשלח לביתך.
מפאת שמירה על חסיון תיקך הרפואי - לא אפרט כאן את תוכנו.

אני מאחלת לך המשך הריון תקין.

תגובה:
פנייתך תטופל בתשומת הלב הראויה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה