פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואי רצון להעניק שירות למטופל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רוטשילד 119 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי עברתי תאונת ספורט בה קרעתי את הרצועות בקרסול.נדרשתי לטיפול פיזיותרפיה מתמשך.במשך השנה וחצי האחרונות עברתי טיפולים לסירוגין.
לאחרונה שכרתי דירה באיזור פ"ת וביקשתי להמשיך ת'טיפולים הללו באיזור הקרוב אליי-רוטשילד 119.אך נאמר לי בצורה וולגרית ע"י דנה{ז'אנה} מנהלת המכון:'תעשה ליד הבית שלך.אל תבוא אלינו'.כשהסברתי שיש לי זכות מינימלית בסיסית ואני אף משלם על כך.הטלפון פשוט נטרק לי בפרצוף!!!!!
לא נעלבתי.צלצלתי שוב ואחת הפקידות בשם אתי אמרה לי תירוץ חדש-'מכיוון שאתה כבר עושה כרגע פיזיותרפיה בבלומנטל{עקב תאונת דרכים קשה באיזור הצוואר}אינך יכול לעשות 2 פיזיותרפיות במקביל..
הטיפול בצוואר מגיע מתאונת דרכים כאמור.ואין בינו לבין הקרסול ולא כלום.תאונת הקרסול הגיע כתאונת ספורט בכלל.
אז האם אני אשם שאיתרע מזלי וקרו לי 2 תאונות אחת ספורטיבית ואחת דרכים בפרק זמןן סמוך?והאם בגלל זה נבצר ממני לקבל טיפול הולם?
מדוע אנחנו משלמים בעצם מס בריאות,ותשלום נוסף לקופ"ח,מושלם וכו'
קופ"ח כללית הוכחתם בפעם המי יודע כמה עד כמה האזרח הקטן לא מעניין אתכם.העיקר שישלם בזמן ותו לא,כשצריכים אתכם אתם אף פעם לא שם בשבילנו

מהיום לכל חבריי אני ממליץ בפה מלא וללא היסוס-לא להישאר רגע אחד נוסף בכללית.מכבי ומאוחדת הרבה יותר גמישים ולא מתנשאים על אדם שבא לקבל שירות ולא ביקש שיקנו לו וילה בסביון..
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן טיפול רפואי ב ס י ס י פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה