פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור טופס 17 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.6.12 עברתי במחלקת א.א.ג באיכילוב פתיחה של מורסה באוזן בהרדמה מקומית לאחר חודש של טיפולים וכאבים בלא הפוגה. הטיפול הזה נתמך בטופס 17 מהמרפאה. ביום שישי 9.6. אחה'"צ התקשרתי למרכז אחיות בכללית על רקע כאבי תופת קבועים לאחר הניתוח עם תופעות לוואי על רקע המצב באוזן שנותחה. נאמר לי להמתין ליום ראשון עם תרופות OTC לשיכוך כאבים שכיחות. בלילה בין שישי לשבת בשעה 0100פניתי למיון איכילוב בשל התגברות כאבים למצב בלתי נסבל בעליל ועם תחושה של נימול בלסת. טופלתי במחלקת א.א.ג. עם המלצה לאישפוז דחוף. סרבתי והסברתי שאישתי אחרי ניתוח לב פתוח, אין לה בסופי שבוע את המטפלת של ביטוח לאומי ואני לא יכול להשאיר אותה לבד. כעת חייבו אותי בתשלום אגרה בסך 170 ש' . אני מוחה על החיוב ומבקש לבטלו כליל לאור הנסיבות : כאבי תופת לאחר ניתוח באוזן ומצב האישה שלא איפשר לי להישאר באישפוז. אני מדגיש שאחיות כללית מסרו לי בשיחה קודמת איתן שאין בנמצא רופא אוזן בסופי שבוע ולכן עלי לחכות ליום ראשון.
כספי סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שניידר, ממונה על פ שם ותפקיד:
לכבוד
מר דותן רוני מאיר
אזור תל אביב


הנדון: ביקור במיון – 9 ביוני 2012


פנייתך בנדון אל אתר תלונה התקבלה והועברה לטיפול משרדנו ואנו מצרים על תחושותיך ואי שביעות רצונך.

שירותי בריאות כללית, כיתר קופות החולים, פועלת על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד- 1994.

על פי החוק, פנייה לחדר מיון ללא מכתב הפנייה מרופא מטעם הקופה, מחייבת השתתפות של הלקוח בתשלום קבוע, מלבד המקרים המפורטים בחוק . המקרה המדובר אינו נכלל במסגרת מקרים אלו.

אם הפניה למיון נעשתה בין השעות אחת אחר חצות לשש בבוקר וכן אם נמצא בדיעבד שהייתה הצדקה רפואית לפנייה למיון משלם הלקוח אגרת מיון בלבד (כיום בסך 173 ₪).

ההחלטה האם קיימת הצדקה רפואית מתקבלת ע"י גורם רפואי מוסמך במחוז. במקרה זה החליט הגורם הרפואי כי הייתה הצדקה לפניה למיון.

לאור האמור לעיל, וכאמור, מאחר שהפנייה אל חדר המיון הייתה ללא הפניית רופא, יש לשלם עבור אגרה בלבד. צר לנו, לא ניתן להיענות לבקשה לפטור מלא מתשלום.

בנוסף נציין כי, כפי שהזכרת בפנייה, לרשות לקוחותינו עומד שירות ייעוץ אחיות במוקד הכללית (2700*), 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. יעוץ ו/או הפניות בהתאם לצורך ניתנים על פי שיקול דעתן המקצועי.

אני מקווה שסייעתי באמצעות הסבר זה וכי נמצא לך מזור. אנא פנה אל משרד המרפאה לשם הסדרת התשלום.

באיחולי בריאות ובכבוד רב,


רחל שניידר

ממונה על פניות הציבור
מחוז תל אביב-יפו
תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה