רחל שניידר, ממונה על פ |
שם ותפקיד: |
לכבוד
מר דותן רוני מאיר
אזור תל אביב
הנדון: ביקור במיון – 9 ביוני 2012
פנייתך בנדון אל אתר תלונה התקבלה והועברה לטיפול משרדנו ואנו מצרים על תחושותיך ואי שביעות רצונך.
שירותי בריאות כללית, כיתר קופות החולים, פועלת על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד- 1994.
על פי החוק, פנייה לחדר מיון ללא מכתב הפנייה מרופא מטעם הקופה, מחייבת השתתפות של הלקוח בתשלום קבוע, מלבד המקרים המפורטים בחוק . המקרה המדובר אינו נכלל במסגרת מקרים אלו.
אם הפניה למיון נעשתה בין השעות אחת אחר חצות לשש בבוקר וכן אם נמצא בדיעבד שהייתה הצדקה רפואית לפנייה למיון משלם הלקוח אגרת מיון בלבד (כיום בסך 173 ₪).
ההחלטה האם קיימת הצדקה רפואית מתקבלת ע"י גורם רפואי מוסמך במחוז. במקרה זה החליט הגורם הרפואי כי הייתה הצדקה לפניה למיון.
לאור האמור לעיל, וכאמור, מאחר שהפנייה אל חדר המיון הייתה ללא הפניית רופא, יש לשלם עבור אגרה בלבד. צר לנו, לא ניתן להיענות לבקשה לפטור מלא מתשלום.
בנוסף נציין כי, כפי שהזכרת בפנייה, לרשות לקוחותינו עומד שירות ייעוץ אחיות במוקד הכללית (2700*), 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. יעוץ ו/או הפניות בהתאם לצורך ניתנים על פי שיקול דעתן המקצועי.
אני מקווה שסייעתי באמצעות הסבר זה וכי נמצא לך מזור. אנא פנה אל משרד המרפאה לשם הסדרת התשלום.
באיחולי בריאות ובכבוד רב,
רחל שניידר
ממונה על פניות הציבור
מחוז תל אביב-יפו
|
תגובה: |
בגוף התגובה |
פתרון: |
|
|