פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במרפאה נושא התלונה:
שאול נטע שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
פינסקר ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כ-3 שבועות קמתי בבוקר עם שריטה בקרנית!היום בבוקר קמתי עם אותם כאבים ובלי היכולת לפתוח את העין!!!!התקשרתי לקופת חולים פינסקר ושם אמרו לי אין תורים אבל תבואי דחוף ותיכנסי לאחות!! באמת הגעתי ואז המזכירה רשמה לי תור ל-12.30 ואמרה לי תיכנסי לאחות ותגידי לי שזה דחוף!!!!!חיכיתי במשך 15 דקות שהאחות תקרא לי ולאחר שזה לא קרה,שאלתי אם אפשר להיכנס,אמרה שכן ואז מיד אחרי נכנסו 2 אנשים והיא לא הייתה מוכנה לדבר איתי אפילו(הם נכנסו בלי שהיא קראה להם!!!) ניסיתי להסביר לה מה שאמרה המזכירה והיא לא הייתה מעוניינת לשמוע ורק דיברה כמו תוכי יש לך תור...ושוב ניסיתי להסביר מה אמרה המזכירה ולא היה עם מי לדבר!!! ניסיתי לדבר שם עם האחראית במשרד וגם שם נתקלתי במישהי שלא מוכנה להקשיב או לתת מענה!!! התקשרתי למוקד לקבוע תור דחוף במקום אחר וגם שם דיברתי עם בחורה(נציגה בכירה) בשם מרינה ונתקלתי באטימות!!!!!!!!! הצטרפתי לקופה לפני 4 חודשים ומחר הדבר הראשון על הבוקר שאני עושה זה לעבור שוב למאוחדת!!! שם במשך 16 שנים לא קרה לי דבר כזה!!!!!!!!! את התלונה הזאת אני מעבירה הלאה ואדאג שיטפלו בנושא!!! בנתיים תודות לצוות הרפואי אני סובלת מכאבים ולא יכולה לפתוח את עין ימין בכלל וזו עין שלפני שנתיים עברה ניתוח!!!!
יום טוב,נטע שאול
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה