פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מצד רופא נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
קניון לב כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשלוח תלונה חריפה ביותר על הרופא נשים רפאל קורנבלום. אשתי ילדה לפני שלושה שבועות והייתה בחופש מחלה מעל חודש לפני הלידה.כל הזמן היינו במעקב אצל הרופא לפחות פעם בשבוע וכל פעם הוא דחה את הבקשה לחופשת מחלה לאחר הלידה.כעת לאחר הלידה אשתי עדיין סובלת מכאבים וניסתה לדבר איתו על מנת שיכין את החופש מחר על התקופה שהייתה במעקב אצלו אך ללא מענה חיובי.אתמול 2/7/2012 אשתי דיברה עם אחת האחיות וביקשה שוב לדבר עם הרופא ושמעה אותו אומר ברקע "עוד פעם הנודניקית הזאת? היא חייבת להגיע!" ולא רצה לדבר איתה.אשתי שאלה אם אני בתור בעלה יכול להגיע והאחות אמרה שאין תורים אבל שייתנו לי תור בקבלה. בשעה 18:30 הגעתי למרפאה,הסברתי את הסיבה שהגעתי וקיבלתי תור.כל זה נעשה בדחיפות על מנת לשלוח את הטפסים למקום עבודתה של אשתי כדי שלא יורידו לה ימי חופשה. המתנתי בתור והמספר שלי כל פעם נדחף למעלה בגלל אנשים שהגיעו עם תור מוזמן.בשעה 19:05 יצא הרופא מחדרו סגר את הדלת ורצה ללכת.הסברתי לו שיש לי תור ואני מחכה כבר חצי שעה וזה דחוף אחרת המשכורת של אשתי תפגע.הרופא "הנחמד" אמר בחוצפה שזה לא מעניין אותו שיש לי תור ושהוא סיים לעבוד בשבע ולמרות תחינות ובקשות הוא הלך והראה לי את גבו! זאת חוצה ממדרגה ראשונה ולא ייתכן שאיש שירות של הכללית יתייחס כך למטופל! במקום הייתה אחות נחמדה שהייתה המומה מהיחס ונתנה לי את פרטי המנהלת שאצור איתה קשר מחר בבוקר אך לא עונים במספר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על ימי החופשה שירדו במשכורת והתנצלות פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
אאאא שם ותפקיד:
נסיון תגובה:
נסיון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה