פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עילבון ועוגמת נפש מצד מרפאה פרטית שעובדת עבור הכללית. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק 8 כתובת:
מרפאה פרטית נחלת יצחק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן על המרפאה שלי ברחוב נחלת יצחק 8, אני ביקשתי מהרופא לעשות בדיקות דם ושאלתי אותו שאלות לגבי בדיקות דם לא תקינים שעשיתי בעבר והוא אמר שהכל תקין למרות שבאתר רשום שזה לא תקין, שהייתי בבית התקשרתי אליו שאני מול האתר של הכללית, המזכירה "חניתה" ענתה והיא אמרה לי "תפסיק לבלבל לנו ת'שכל" אני עמדתי על שלי וביקשתי לדבר עם הרופא אז היא הלכה לשאול אותו אותו משהו וברקע אני שומע אותה אומרת "הוא יכול להרוג בנאדם", היא העבירה אותי אליו וניסיתי לשאול אותו שאלות לגבי הבדיקות דם שלא היו תקינות הוא התחיל לצעוק עלי ואמר לי "אל תתקשר לפה יותר" זה קרה במרפאה בתאריך 20.06.12 בשעה 11:30 בערך אצל רופא מחליף שאת שמו אני לא יודע, בנוסף לזה בעבר גם התקשרתי למרפאה שלא הרגשתי טוב והרופאה "וולך אירה" ניתקה לי את הטלפון בפרצוץ ושהתקשרתי שוב באותו הרגע הסברתי לה שזה חוסר נימוס לנתק לאנשים בפנים היא אמרה לי "אתה צודק תהיה בריא" וניתקה לי במהירות שוב, וגם בפעמים אחרות הייתי אצל המזכירות במרפאה ומישהי התקשרה ודיברה עם המזכירה חניתה חניתה אמרה לה "תפסיקי לבלבל לי תשכל" ואז המזכירה אמרה לה תמתיני והיא פשוט הניחה את הטלפון על השידה והשאירה את המטופלת על הקו במשך 5-10 דקות, וגם שהייתי חולה הלכתי לרופאה וולך אירה ובפעם אחת חיכיתי מלא זמן לפחות 40 דקות בזמן שהיא דיברה בחדר בפלאפון שלה, ובפעם נוספת הרגשתי ממש לא טוב נכנסתי למשרד של "וולך אירה" והתיישבתי מולה, הרופאה דיברה בטלפון ובדקה דברים במחשב ודיברה עם המזכירה "חניתה" חיכיתי בישיבה מולה בסביבות ה-35 דקות וללא התייחסות, זה חלק קטן מהדברים שאני חוויתי במרפאה, אני מבקש ממכם לטפל באנשי המרפאה הזאת כי אני כבר התייאשתי אני כל הזמן מבליג ונותן להם עוד הזדמנות ובכל פעם הם מפתיעים אותי שוב ברמת האכזריות שאני מקבל מהם, שלחתי מכתב תלונה דרך אתר הכללית באותו היום שהרופא אמר לי "אל תתקשר לפה יותר"בתאריך 20.06.12 ועד עכשיו לא קיבלתי שום התייחסות בנושא.
עלבון סוג הנזק :
טיפול וביקורת קבועה על המרפאה ואולי פיצוי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שניידר, ממונה על פניות הציבור, מחוז ת"א-יפו שם ותפקיד:
שלום רב, אנו מצרים על אי שביעות הרצון של מר חג'ג', כפי שהובעה בתלונה.
פרטיה הועברו אל ההנהלה הן לשם בדיקה והן לשם הפקת לקחים במידת הצורך.
יחד עם זאת ובנוסף- בימים אלה התקבל במשרדנו מכתב נוסף ממר חג'ג' בו הוא מבקש לבטל את התלונה וזאת לאחר שהובהרו אי ההבנות והעובדה שהרופא היה רופא מחליף והמזכירה במקום הוחלפה.התנצלותי על העיכוב במענה.
תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה