פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות רפואי בסיסי, טרטור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
נוה יעקב ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני שמחה למצוא את האתר שלכם ולנסות להגיש דרכו תלונה שהוגשה כבר פעם ב(27/7/11)לפניות הציבור של כללית ולא קיבלה מענה הולם.
אשמח לפתור את הדבר בלי לגשת לדרגים גבוהים יותר במערכת הבריאות.
אני נמצאת בקופת חולים כללית בנוה יעקב ירושלים.
עד שנולד לי הילד הייתי מאוד מרוצה מהשירות אבל מאז שנולד הילד המצב גרוע ממש, אני לא מקבלת שירות ראוי והילד ובריאותו סובלים ישירות.
הדברים אותם אני רוצה הם רופא ילדים בשעות זמינות לאם עובדת:
*- הילד שלי הוא תינוק אסטמטי עם עוד כמה בעיות והדבר המינימלי ביותר שאני לא מוכנה לוותר עליו בשום אופן הוא שהוא יהיה מטופל אצל רופא ילדים!
לא יתכן שתינוק יהיה מטופל אצל רופא משפחה, זה צורך רפואי בסיסי. על כל הכבוד לרופא משפחה, תינוק/ילד צריך רופא שהתמקצע ברפואת ילדים ולא מבוגרים.
דבר זה שמעתי גם ממומחים שהגעתי אליהם במסגרת הבעיות שלו שתהו על כך שהוא מטופל אצל רופאת משפחה!!!
*- כפי שכתבתי הוא אסטמטי דבר המצריך ממני ריצות הלוך חזור לקופת חולים בימי התקפות כדי שרופא ישמע את הראות ויגיד לי אם לעלות את המינון של המשאפים או לא.
זה לא מחלה פתאומית ונוראה פעם בעונה המצריכה אותי להישאר בבית ולא לצאת לעבודה אלא מחלה מטרידה המצריכה להגיע לקופת חולים לפעמים 3 פעמים בשבוע.
מובן מאוד למה איני יכולה בזמני התקפים (הקורים הרבה לצערי) להפסיד עבודה 3 פעמים בשבוע!
אני אישה העובדת היוצאת מהבית ב6:30 עד 3:45, ואני לא יכולה להגיע לרופא בשעות אלו. אני צריכה רופא שעובד אחרי צהרים.
(גם בעלי יוצא מהבית ב7:30 בבוקר עד הערב), לכן יוצא המון המון שלמרות שלילד יש התקף אסטמה הוא לא מקבל כל טיפול!!!
אחרי שנה של אסטמה אני יכולה להצביע על אינסוף פעמים שהילד קיבל התקף בשבת ועד שהוא ראה את הרופא שלו הגיע יום שלישי!!! זה מצב חמור ביותר.
כמובן שבנחמדות הם אומרים אם זה מקרה דחוף בואי וניתן לך רופא אחר. זה מצריך ממני לבוא למרפאה (כי טלפונית לא מוכנים לקבוע תור לרופא שהילד לא משויך אליו)
לחכות לאחות לקבל ממנה אישור ללכת לרופא ואז לחכות אצל הרופא בלי תור עד שיואילו הממתינים להכניס אותי. דבר הנגרר לשעתיים לכל הפחות!
זהו טרטור עצום שאני נאלצת לעבור לפעמים 3 פעמים בשבוע! ואז אני מקבלת רופא שבעצם לא מכיר את הילד וריאותיו.
מובן מאוד למה אני כבר לא יכולה לסבול את ההמתנה והטרטורים ולצערי לפעמים מוותרת על להגיע למרפאה למרות שהילד בהתקף וזה עלול להתדרדר למצב מסוכן!
בקופה יש 2 רופאי ילדים, ד"ר גולד וד"ר קושניר.
ד"ר גולד מקבל בראשון ושלישי אחרי הצהרים, ובשישי. ס"ה 3 פעמים בשבוע יש לי נגישות אליו
ד"ר קושניר מקבלת בחמישי, ובשלישי פעם בשבועיים. ס"ה 1.5 פעמים בשבוע יש לי נגישות אליה.
(ד"ר לוי רופאת המשפחה שאצלה הוא משויך כעת מקבלת שלישי ושישי פעם בשבועיים. ס"ה 1.5 פעמים בשבוע)
למרות שביקשתי במרפאה בצורה יפה שוב ושוב וגם פניתי לפניות הציבור נעניתי בשלילה בתרוץ שהרופא עמוס ולא יכול לקבל עוד פצינטים (מענין שלמרות שד"ר לוי לא נחשבת עמוסה מחכים אצלה בתורים חצי שעה!)
כבר שנה אני נענית ככה שוב ושוב וזה חוצפה שלא מוכנים אפילו להכניס אותי לאיזו רשימת ממתינים(שלא קיימת לצערי)! אם היו מכניסים אותי לפני שנה ודאי היו מספיק פצינטים שהגיעו לגיל 18.

אני דורשת לקבל רופא ילדים המומחה ברפואת ילדים בשעות זמינות המתאימות לאם עובדת לילד אסטמטי.
המצב הקיים הוא מעבר לכל ביקורת, כמעט כל ביקור במרפאה לוקח שעתיים. יכול לעבור 3 ימים עד שהילד יקבל טיפול מתחילת ההתקף.
ועוד כשאני נכנסת עם ילד אסטמטי לרופא שלא מכיר את הראות שלו הוא מאבחן לי בטעות דלקת ראות,או ברונכיט חריפה שהתבררו שלא נכונות והילד מקבל טיפול לא מתאים.
ואני יכולה על זה לשבת אחד על אחד עם נציגי הקופה.
אם תינוק המבוטח בביטוח כזה יקר(פלטינום) לא מקבל מענה בסיסי ביותר על מחלה פשוטה כאסטמה. בשביל מה קיימת קופת חולים?

אשמח להתיחסות רצינית ביותר עם ירידה לפרטי הבעיה כפי שתארתי כאן וכמובן אפשר גם בפלאפון.
נזק בריאותי!, טרטור עוגמת נפש ו סוג הנזק :
העברה לרופא ילדים המקבל מספיק פעמים אחרי צהרים ושישי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
שרונה בלמס, ממונה על פניות הציבור, כללית, מחוז ירושלים שם ותפקיד:
שוחחנו עם הגב' זוסמן.
הסברנו כי רופא הילדים המבוקש על ידה עמוס מעל למכסה ולכן לא יוכל לקבל את ילדיה.
עם זאת, רופאת הילדים הנוספת חזרה כעת לקבל במשרה מלאה במרפאה. לרשותה גם יתר רופאי המשפחה המקבלים לטיפול גם ילדים. מנהלת המרפאה גם היא תשמח לסייע.
רוב בריאות
תגובה:
לתאם תור לרופאת הילידים או לאחד מרופאי המשפחה במרפאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה