פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ד"ר עיסאם אבו עלאסל וד"ר גרינפלד דיאנה ---- אני מזועזעת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
בית שאן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לספר את חוויתי מהביקור האחרון במרפאה כללית ב' בבית שאן.
אני יוצאת מזועזעת בוכיה ומושפלת הגעתי למרפאה כאשר אני סובלת מחולשה וכאבי גרון ובעקבות חשש מוצדק שיש לי ביקשתי שישלחו אותי לבדיקת דם למען הסר הספק.
אני סטודנטית ולא יכולה להרשות לעצמי לבקר כל יום במרפאה. הרופא, ד"עיסאם אבו עלאסל, אחרי בדיקה קצרה ולא רלוונטית לתלונה שלי החליט שהוא אינו מעוניין לתת לי הפנייה לבדיקת דם ותירץ זאת בכך שהוא אינו הרופא המטפל שלי, דבר שנראה לי תמוה כיוון שכבר קיבלתי הפניה לבדיקת דם מרופא עוד לפני שהיה הרופא המטפל שלי (ד"ר וגנר מרמת גן שהוא רופא מדהים).
עקב התעקשותי לקבל הפניה לבדיקה הוא קרא למנהלת המרפאה ד"ר גרינפלד דיאנה, היא נכנסה לחדר בגישה תוקפנית וחסרת סבלנות , ביא הקשיבה לי ובמקום להבין את תחושת התסכול שלי ומדוע אני נשמעת כ"כ ממורמרת היא קראה לי חוצפנית, הרימה עליי את הקול, ביקשה לסגור את התיק וביקשה ממני לצאת מהחדר .
חשוב לי לציין שלא הרמתי את הקול, לא דיברתי בצורה לא יפה ועם כל הכבוד להיותם רופאים גם אני לומדת במקצועות הרפואה ואינני ילדה ולא נראה לי לנכון שכל איש ציבור יראה את עצמו כמחנך וכמעל האדם אותו הוא משרת .
כשביקשתי ממנה לתת לי את שמה כי אני רוצה להתלונן עליה היא צרחה עליי להסתלק מהחדר או שהיא תזמין משטרה.
אני חשה מושפלת והמומה מההתנהגות של הרופאים בסניף זה , לא התנהגו אליי ככה מעולם בכל שנותיי בכל המרפאות שלכם.
אני וכל משפחתי חברים במרפאה אך רמת הביזיון היתה כל כך גדולה שכולנו עוברעם למרפאה אחרת. חבל מאוד שכך נוהגים ללקוחות במרפאה שלכם ואני בהחלט מקווה שתקחו את זה לתשומת לבכם .
מיותר לציין שאם אכן יתברר שיש לי מחלת הנשיקה אני מתכוונת לתבוע בגין רשלנות רפואית .
ואני מתכוונת לפנות הלאה עם הסיפור הזה כי חשוב לי שכל לקוחותיכם יידעו את רמת הביזיון המתרחשת בסניף זה

בתודה מראש, זוהר טל
.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
משה ויסברג, ממונה על פ שם ותפקיד:
גב' טל פנתה לבדיקתו של רופא במרפאה כאורחת (כלומר, לרופא שאינו הרופא הקבוע שלה במרפאה בעיר אחרת ).
נבדקה באופן מקצועי וקיבלה הסבר והמלצות רפואיות וכן מכתב רפואי לרופא הקבוע שלה.
תגובה:
מהבירור עולה כי ניתן שירות רפואי מקצועי וראוי.
נשלחה תשובה מפורטת לגב' טל (שפנתה אלינו ישירות) בתאריך 30/07/12
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה