פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לא מקובל עלי ועל עוד רבים וטובים כמוני שמצלצלים לכוכבית 2700 ולא מגיעים למענה אנושי. גם במקרה של פציעה קלה כחמורה כאשר אני רוצה לדעת לאן ולמי לפנות אין תשובה מהקו הנ"ל.

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראש שם ותפקיד:
שלום רב,

המוקד הטלפוני של הכללית (2700*) מורכב ממוקדים מתמחים המאויישים במספר רב של נציגים.
כדי להגיע למוקדים השונים יש לבחור בשלוחה המתאימה. בכל אחת מהשלוחות עונה נציג (מענה אנושי). לפיכך לא ברורה לי הטענה שלא ניתן מענה אנושי במוקד.
להלן רשימת השלוחות:
1 - זימון וביטול תורים לרפואה מקצועית
2 - בירורים כספיים וגביה
3 - כללית מושלם ופלטינום
4 - מידע על מרפאות ומידע כללי
5 - מוקד אחיות
6 - כללית חו"ל
7 - תמיכה באינטרנט
8 - כללית אסתטיקה, כללית סמייל, כללית רפואה משלימה.

בברכת בריאות טובה.


תגובה:
התלונה לא ברורה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה