|
|
|
|
|
|
אי רצון לסייע לפציינט |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
רח' אלחנן חיפה .קופח רש' |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לדבר על שירות עלוב ללקוח .הבוקר הגעתי בשבע וחצי לקופח' פגשתי את האחות נועה .אחות ותיקה שעובדת עם דר' ניר ביקשתי ממנה כי תסייע לי במרשם עבור בני שניזקק למשאף בקביעות (לבקש מהרופא שתכין לי המרשם ) נעתי בשלילה חזרתי אליה כאשר נזקקתי לבדיקת דם ושוב שילחה אותי מעל פניה והמשיכה לבהות במסך המחשב פניתי לאחות ויקי שהיתה אדיבה ערכה לי את בדיקת הדם . האחות נועה היא הפנים של קופח . אשה מאוד לא נעימה .סיוע עזרה ואמפתיה אלה ערכים הזרים לה עובדים מסוגה של נועה לא מוסיפים יוקרה וכבוד למוסדכם .אני שוקלת אם להמשיך את חברותי בקופתכם בברכה שולמית
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|