|
|
|
|
|
|
אי הספקה של שרות דחוף חוסר הבנה מוחלט וחוסר יעילות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בת 58 מרכיבה מכשיר שמיעה כ10 שנים והוא התקלקל ויש לי צורך דחוף להחליפו כי בלעדו איניני מתפקדת. אין אפשרות כיום לרכוש מכשיר חדש עם הנחה של המושלם בלי להתייצב אצל איזה יועץ לעיניני מכשירי שמיעה עוד תקן מבורך. הטור לאותו יועץ הוא כ3 חודשים .וזה כידי שיאשר שגם אחרי 10 שנים אני עוד זקוקה לעזר שמיעה. אז מה אני צריכה לעשות בינתיים?כנראה רק לישון בשלושת החודשים האלו כי גם לשמוע חדשות ולתקשר בבית ברמה סבירה אני לא יכולה ם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|