פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרותי ביטוח משלים לילד בן 5. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפני כחצי שנה אינני זוכר בדיק. פנו אלי נציגי כללית או דיקלה והצעו ביטוח סיעודי.
בזמן סגירת העסקה ביקשתי שכול המישפחה תהיה בעסקה כולל הילד בן 5 שהיו לו בעיות רפואית. הובהר כי בלעדיו לא נבצע את העיסקה.
אתמול התקבל בדואר כרטסים של הביטוח והתברר כי הילד אינו מבוטח.

התקשרתי לכללית והם אמרו כי ניתן לבטל את העיסקה בפקס שזה מה שעשיתי במידית אך לא אוכל לקבל את הכספים שנגבו רטרואקטיבית.

לא יעלה על הדעת שהם הוציאו לפועל את העסקה להמרות שלא מילאו את התנאי הבסיסי או כולם או כלום.

זה לא הטעיה זו רמיה וגזל.

ניר דוד
עילבון, שקר. סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מושלם שם ותפקיד:
תחילה ברצוננו להתנצל על העיכוב במענה.
מבדיקה שערכנו עולה כי שיחת הצירוף לביטוח הסיעודי בוצעה מול גב' דוד אשר ציינתה במעמד השיחה כי יש לילדם בעיית בריאות. הנציגה ציינה במפורש ומס' פעמים כי הוא בגדר מועמד לביטוח עד שתתקבל החלטה ע"י החתם הרפואי האם ניתן לצרפו לביטוח. במעמד השיחה גב' דוד לא התנתה את הצירוף של שאר בני המשפחה בצירופו של הילד.
מכתב בנושא בקשה להשלמת מסמכים על מנת לבדוק את הזכאות להצטרפות לביטוח נשלח אל הלקוח ע"י "דקלה" חברה לביטוח בע"מ אשר הביטוח הסיעודי באחריותה.
יש לציין כי התקבלה בקשת ביטול במחלקת התפעול והשירות ולכן הביטוח של בני המשפחה בוטל בהתאם. הביטול בוצע מתאריך 23.8.2012.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה