|
|
|
|
|
|
תלונה על שרות גרוע ויחס לא הולם מצד רוקח בסניף. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בני יהודה רמת הגולן |
כתובת: |
בני יהודה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על הרוקח טליע חטיב מבית המרקחת של קופת חולים כללית בבני יהודה.
לשלושת ילדי יש הפרעת קשב ומקבלים ריטלין בכל פעם שאנו באים עם מרשם ובזמן הנכון אנו מתקבלים בתלונות. כבר מהפעם הראשונה הוא הבהיר לנו שלדעתו לא כדאי לקחת ריטלין שזה לא בריא ומזיק. ומאז בכל פעם שהוא רואה אותנו אנו מתקבלים בתלונות : למה באתם עכשיו? תבואו מחר, עכשיו זה ייקח לי חצי שעה ועוד מיני תלונות וחוסר שביעות רצון. המצב הפך להיות בלתי אפשרי ומאוד לא נעים לקחת את התרופה שנתן לנו רופא נוירולוג ולא אנחנו על דעת עצמנו. כל פעם שצריך לקחת את התרופה אני ובעלי מתווכחים מי ייכנס ויחטוף תלונות מהרוקח. לא מספיקה ההתמודדות שלנו עם הילדים צריכים גם להתמודד עם רוקח לא נחמד. אבקש לבדוק את תלונתינו ולטפל בהתאם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
משה ויסברג, ממונה על פ |
שם ותפקיד: |
ראשית, אנו מצרים על תיאור הדברים
בבירור שערכה הרוקחת הראשית במחוז עם הרוקח, הסביר כי לא נתן כל הוראה או עצה שלא לקחת את התרופה
אלא, הביע את דעתו בהמשך לשיחה שלו עם גברת דדון על אופן מתן התרופה לילדיה (הביע עמדה התומכת בגישתה כפי שהציגה לו).
אכן, באחת הפעמים, בגלל עומס בבית המרקחת לאחר שוידא כי יש למשפחה מלאי מספק של תרופות, שאל/ביקש האם ניתן להגיע ביום אחר.
בעקבות הבירור שנערך אנו בטוחים שנושאי הפנייה נלקחו לתשומת לבו של הרוקח שהבטיח להקפיד על איכות השירות שייתן למשפחת דדון..
|
תגובה: |
נושאי הפנייה נלקחו לתשומת לבו של הרוקח שיעשה כל שניתן כדי לשפר את השירות למשפחה לשביעות רצונם המלאה. |
פתרון: |
|
|
|