פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול ביטוח מושלם לבתי הקטנה נושא התלונה:
יעקב וורקנש זהבה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני זהבה יעקב, מבוטחת שלכם מאז ומעולם. התברר לי כי לאחר לידת בתי לפני כשנה וחודש 13.07.11. עשו ביטוח מושלם לילדה אוטומטית ללא ידיעתי. וכמובן שגבו ממני תשלום על הביטוח.לאחר כמעט כשנה, כשבעלי שם לב לכך, ביקשתי לפני כחודשיים לבטל לי את הביטוח בהקדם. הביאו לי מספר פקס והדריכו אותי לפקסס מכתב בקשה לביטול הביטוח, וכי מרגע קבלת המכתב הם יטפלו בעניין. מיידית שלחתי פקס למספר שקיבלתי- לתפעול, 036145555' מבחינתי המכתב פוקסס. באותה הזדמנות ביטלתי דרך הבנק את ההוראת קבע ש"הייתה" לא יודעת איך...לפני מס' ימים קיבלתי מכתב מכללית כי יש בעיית גבייה וכי יש לי חוב שלא שולם. וכדי לקבל שירותים עליי להסדיר את החוב בהקדם. אתמול קיבלתי שיחת טלפון מוקלטת עם אותה הודעה, כי עליי להסדיר את התשלום. כמובן שנורא כעסתי, כי הייתי בטוחה שהעניין הוסדר. מיידית התקשרתי למושלם *2700, לאחר מס' נסיונות והעברה מנציגה לנציגה, הגעתי לשמחה מהמושלם. ההסברתי לה שוב מה קרה והיא ביקשה שtפקסס שוב את המכתב ל 086261652. היא הבטיחה שתחזור אליי וכמובן שהיא לא חזרה... אני כולי כעוסה, במקום לקבל החזרים על הגבייה החצופה שעשו בלי ידיעתי, עוד אומרים לי כי יש לי חובות וכי אני צריכה להסדיר את התשלומים... אני דורשת כאן ועכשו, לבטל לי את הביטוח של הבת שלי. פיקססתי היום שוב את המכתב גם לתפעול, לאן שאמרו לי וגם למספר ששימחה נתנה לי. אני מבקשת לחזור אליי ולאשר לי את קבלת הפקס. אחרת באמת אצטרך לנקוט בצעדים יותר אגרסיביים. עד כדי ניתוק הקשר שלי ושל כל משפחתי (המורחבת) עם הקופה. למרות שכל הקופות פחות או יותר זהות, ולמרות שכל החיים כל משפחתי השתייכה לכללית, למרות כי כל אחד יכול לעבור מקופה לקופה כאוות נפשו. הטרטור, הזלזול וחוסר ההתייחסות הם בלתי אנושיים וזה חוצפה ממדרגה ראשונה. יש לציין כי אני עובדת בכללית, וכי יש לי ביטוח של עובדי הכללית לכל המשפחה...
עלבון, בזבוז זמן הוצאות טלפוניות ועוד סוג הנזק :
ביטול הביטוח בהקדם והחזר על הגבייה השגויה. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מוש שם ותפקיד:
צירוף של ילוד לתוכנית "כללית מושלם" של הוריו נעשה למען הילד . התשלום הינו נמוך יחסית ואילו הזכויות הנרכשות הינן מלאות . לא זו בלבד, אלא שכל עניין תקופת האכשרה נקבע במקרים אלו על פי אכשרת ההורים , כך שמעשית הילד זכאי למלוא הזכויות מרגע לידתו .
חשוב לציין כי לאחר הצירוף נשלח מכתב ובו אישור הצירוף, פירוט התוכניות ותעריפיהן. כמו כן מידע זה מפורט בדפי פירוט התשלומים הנשלחים ללקוחותינו.
מבדיקה שנערכה עולה כי לא התקבלה פניה קודמת בנוגע לביטול חברותה של ליאור בתוכנית.
יחד עם זאת, לאור האמור בפנייתה של גב' זהבה יעקב, הוחלט לאשר את בקשתה לביטול רטרואקטיבי של תוכניתה של ליאור. חברותה של ליאור בתוכנית בוטלה מתאריך הצירוף 1.8.2011. חיובים שבוצעו לאחר תאריך הביטול יוחזרו לאמצעי התשלום המעודכן במערכת במועד החיוב הבא.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה