|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי |
נושא התלונה: |
לוי מרגלית |
שם/כינוי: |
יום שני 30 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שדרות רוטשילד 35 חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לכבוד אתר תלונה היקר: בתאריך 30.7.2012 הגעתי לתור שנקבע לי במרפאת לין של קופת חולים כללית לניתוח פלסטיקאי אצל דוקטור ברש ציפיתי לקבל טיפול רפואי בעקבות צלקת עור שיש לי. וממש מפריעה לי. במקום לקבל טיפול ולהסיר את צלקת העור הפקידה של דוקטור ברש ודוקטור ברש אייך לומר בסלנג "ניפנפו אותי" בתירוץ רפואי מסוים שאי אפשר לבצע כיביכול את הפעולה הכירוגית הפשוטה שבשבילה הגעתי למרפאה. הם טענו שצריך לחכות לא יודעת למה בדיוק. כנראה בגלל העומס במרפאה. אחרכך הלכתי ביוזמתי לרופא אחר שאמר שזה לא נכון וזה היה סתם תירוץ לנפנפ חולה שכיביכול נראה צעיר ובריא ויכול לסחוב עוד קצת פשוט הזדעזתי נמאס לי מהיחס המנפנפ של מרפאות קופות חולים כלכלית אני משלמת המון קופת חולים בחודש ועובדת בשכר מינימום זה לא בסדר שלא קיבלתי באותו זמן ומקום את הטיפול הראוי לי בלי הסבר הגיוני. אשמח אם תנסו לפחות לעזור לי פה באתר תלונה. תודה ולהתראות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|