|
|
|
|
|
|
אי ביטול כרטיס מושלם פלטינום |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אי ביטול כרטיס מושלם פלטינום מתאריך 24.07.2012 וחיוב של 167 שקלים
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור כללית מוש |
שם ותפקיד: |
בתאריך 31.8.2012 התקבלה בקשה לביטול תוכנית "כללית מושלם פלטינום" במחלקת התפעול והשירות. מס' ימים לאחר מכן, בתאריך 4.9.2012, בקשתו בוצעה וחברותו של מאור בתוכנית ה"פלטינום" בוטלה רטרואקטיבית מתאריך הצירוף 24.7.2012. חיובים שבוצעו לאחר תאריך הביטול יוחזרו לאמצעי התשלום המעודכן במערכת במועד החיוב הבא (בקיזוז התשלום החודשי השוטף של תוכנית "מושלם זהב").
לאור פנייתו זו, יצרו עם מאור קשר טלפוני היום והסבירו לו שתוכנית ה"פלטינום" בוטלה מתחילה וכעת חבר בתוכנית "מושלם זהב" בלבד. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|