פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות של אגף פניות הציבור נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים זכיתי ליחס מזלזל, מעליב ופוגע ע"י רופאה שהיתה אמורה לטפל בי וסירבה, בגלל שלדבריה "לא הייתי מקופלת על הרצפה". התלוננתי בפניות הציבור של הקופה בחיפה ולא זכיתי לשום תגובה. לפני חודש שלחתי מכתב רשום נוסף לפניות הציבור בהנהלה הראשית בת"א, וגם משם לא קיבלתי שום תגובה.
אם זה היחס שמקבלים מפניות הציבור בקופ"ח כללית מה הפלא שהרופאים מרשים לעצמם לפגוע בחולים.
עלבון, עוגמת נפש ו סוג הנזק :
תגובה מפניות הציבור, החזר הכסף ששילמתי על טיפול במר"מ, טיפול ברופאה שסירבה לטפל בי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה