חוסר התייחסות של אגף פניות הציבור |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים זכיתי ליחס מזלזל, מעליב ופוגע ע"י רופאה שהיתה אמורה לטפל בי וסירבה, בגלל שלדבריה "לא הייתי מקופלת על הרצפה". התלוננתי בפניות הציבור של הקופה בחיפה ולא זכיתי לשום תגובה. לפני חודש שלחתי מכתב רשום נוסף לפניות הציבור בהנהלה הראשית בת"א, וגם משם לא קיבלתי שום תגובה.
אם זה היחס שמקבלים מפניות הציבור בקופ"ח כללית מה הפלא שהרופאים מרשים לעצמם לפגוע בחולים.
|
עלבון, עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
תגובה מפניות הציבור, החזר הכסף ששילמתי על טיפול במר"מ, טיפול ברופאה שסירבה לטפל בי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|