פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בפציינט וגילוי גזענות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב מודיעין קריית מוצקין כתובת:
קריית מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב30.01.12 שלחתי את המכתב הבא אל המרפאה ואל פניות הציבור של משרד הבריאות:

ב-15 לינואר אנוכי ואימי הגענו לתור אצל רופאת המשפחה ד"ר שמולבסקי ילנה על מנת שזו תמסור להן מידע רפואי והנחיות לגבי הטיפול הנדרש באימי. בסיום הפגישה פניתי לד"ר שמולבסקי והסברתי לה כי אינני מבינה את הנחיות הטיפול וחוששת שלא אוכל לבצע אותם כראוי. עיל זאת, האם קיימת האפשרות לקבל סיוע והדרכה של אחות שתגיע הביתה.

בתגובה ענתה ד"ר שמולבסקי " את זו שצריכה לטפל זו, אימא שלך. בעצם אך תטפלי בה אם את לא מסוגלת אפילו לטפל בעצמך" הרופאה המשיכה בהערות חסרות רגישות,יחס משפיל ובהתנהגות מתנשאת.
לא יעלה על הדעת שרופאה תנצל את כוחה לרעה, תטיח עלבונות, תפנה יחס מזלזל וחסר כבוד לעבר מטופליה.
אדרוש את מלוא ההתייחסות והרצינות לנושא.


כ8 חודשים לאחר שליחת המכתב קיבלתי התייחסות אך ורק ממונה על פניות הציבור. במכתב שקיבלתי נכתב על השתלשלות האירועים שהובילה לחוסר הבנה בין הצדדים (ביני ובין הרופאה) אולם הפרטים שצוינו במכתב אינם מתייחסים למקרה שלי. לדוג' שם הרופא- צויין שם של רופא שאינני מכירה בנוסף נכתב על המתורגמן שהיה נוכח -לא היה ולא נברא.
יתרה מכך, המכתב נכתב בצורה מזלזלת ומביישת אשר רק ממחיש באיזה אופן מערכת הבריאות בארץ פועלת.
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן-יניב ממונה על שם ותפקיד:
הנושא יבדק ונעדכן את הפונה בהתאם תגובה:
תשלח תשובה לאחר בדיקה נוספת לפונה ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה