פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין חיוב עודף והתעלמות הקופה מהמבוטחים שלה! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הילדה שלנו בת החצי שנה חלתה. לקחנו אותה לרופא ילדים ,האבחנה שקיבלנו היא כי יש לילדה אסטמה וקיבלנו מרשם לקנות "בודיקורט" על מנת להוסיף למכשיר האינהלציה כדי שהדבר יקל עליה בנשימה. (כמעט כל הורה מכיר או נתקל בתופעה במיוחד בחורף כששומעים את הילדים נושמים בכבדות וצפצוף נשמע להם מהגרון).
קנינו את התרופה פעמיים ברשת סופר פארם.
בתאריך 14.2.12 שילמנו עבור התרופה 99.19 ₪
לעומת זאת,
בתאריך 6.7.12 שילמנו עבור אותה תרופה (אומנם על חצי מהכמות)סכום של 8.27 ש"ח.
שלחתי מייל לפניות הציבור על מנת לברר ממה נובע הפער העצום בעשרות אחוזים בין המחירים? ומדוע הקופה לא מיידעת את הלקוחות שלה איפה לקנות את התרופה על מנת לשלם סכום נמוך יותר?
התשובה שקיבלתי השאירה אותי המום!

"עד חודש פברואר היו שני מסלולים לקניית התרופה, האחד, ללא אישור מהגורם המוסמך, שהעלות של 10 יחידות הוא 49.6 ₪ והשני, מסלול בהתוויה לתרופה בעלות של 8.27 ₪ ל – 10 יחידות.
"לביתך אין אישור לקבלת התרופה בהתוויה וזו נופקה בפעם האחרונה בטעות על ידי בית המרקחת"

שלחתי שוב פעם מייל כי חשבתי שאולי אנחנו לא מבינים נכון ובטח הלכנו לווטרינר ולא לרופא ילדים......הפעם שאלנו קצת יותר שאלות:
1. קנינו את שתי ערכות הבודיקורט לאחר קבלת מרשם מהרופא המטפל, למה הכוונה "ללא אישור מהגורם המוסמך" ?
2. שתי הערכות נקנו לאחר תחילת חודש פברואר, אז למה עדיין קיים הפער במחיר ?
3. למה הכוונה "לביתך אין אישור לקבלת התרופה בהתוויה זו"? על איזו התוויה מדובר, מרשם? אכן קיבלנו! (הרי אם קיים מרשם מהרופא המטפל התרופה באישור והמחיר אמור להיות זהה. )
4. אנחנו מבקשים לקבל את הפרש התשלום עבור התרופות שנקנו.
הפעם לא קיבלנו תשובות חזרה במייל אלא שיחת טלפון מרקפת בהט אביטל-הממונה על פניות הציבור במחוז דרום.
בשיחתנו הטלפונית היא התחמקה לענות תשובות וסגרה את הנושא :"אם נמציא אישור מהרופא המטפל כי הייתה לילדה אסתמה כרונית אנחנו צריכים להעביר לידיהם את האישור והם יקבלו אישור מהרופא המחוזי על אישור התרופה למחלה וכך נקבל החזר".
מיותר לציין כי התשובה שלה לא רק השאירה אותנו בתדהמה אלא הכעיסה אותנו שהפכנו בין רגע לשליחי דואר של קופת חולים כללית מה גם שאף פעם לא שמענו כי רופא אחר צריך לאשר תרופה "מסכנה, פשוטה וכל כך שימושית "להקלה על נשימת הילדים/תינוקות בחורף"
בכל זאת התקשרנו לרופא המשפחה וביקשנו ממנו אישור.אותו שלחנו לפניות הציבור.
הרופא שלח אישור בו מציין במכתבו :"הנ"ל קיבלה ממני מרשמים לרכישת בודיקורט....נא לשלם לאב עבור גביה שגויה ועודפת עבור רכישת תרופות אלה!!!
אתם בטח מנחשים שהתעלמו לחלוטין מהמייל . קיבלנו תשובה לאחר כמעט חודש ימים בה נתבשרנו :
"צר לי על העיכוב במתן המענה בנושא ההחזר, נדרשה בדיקת הרשומה הרפואית במחשבו של הרופא.
לצערי, מבדיקה זו עלה כי, כי על פי האבחנות שנרשמו על ידי דר' ארמוני לא הייתה אינדיקציה על פי הסל לשימוש בבודי קורט.
לאור זאת, לא נוכל לאשר מתן החזר עבור רכישת תרופה זו."
עוד פעם אני מוצא את עצמי משוחח עם הרופא המטפל אשר מסר כי אף אחד לא שוחח עמו כמו כן לא ברור לי איזו סמכות יש לפניות הציבור לבדוק את הרשומה הרפואית של הרופא מאחר ולא חתמנו על "ויתור סודיות רפואית".

לא ציפינו לקבל יחס כזה מקופה אנו מבוטחים מספר רב של שנים.
לא תיארנו לעצמנו שמוסיפים חטא על פשע בהתנהלות "פניות הציבור" כשביקשנו החזר כספי. התרופה שקנינו היא לאחר קבלת מרשם מהרופא המטפל ולא על דעת עצמנו!
אני מבקש שתעזרו לי לעשות צדק עם קופת חולים ש"מזלזלת" במבוטחים שלה. ולקבל החזר כספי.
בברכה,
משה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה הרא שם ותפקיד:
תשובה נשלחה לפונה ישירות תגובה:
תשובה נשלחה לפונה ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה