פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום יתר על תרופות כרוניות בשל תקלה בהגדרת התקרה הנהוגה כחוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מחוז מרכז כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה זו נשלחה לפני למעלה מחודש לאגף פניות הציבור של הקופה, ולא קיבלה מענה (היו מספר טלפונים לבירור בעניין, אך לא טופל כפי שהובטח לי).

שלום רב,

מזה שנים רבות, אני חולה כרונית של בלוטת התריס ומקבלת טיפול ביוטירוקס (קודם לכן, טופלתי באלטרוקסין).
בנוסף, בספטמבר 21011 אובחנתי בקרישיות יתר והחלתי שימוש בקלקסן כרוני שמינונו הלך וגדל, וכיום מזריקה את הזריקה לעיל פעמיים ביום.
במהלך תקופה זו, ועד עצם היום הזה, בקשתי מרופא המשפחה שלי ד"ר וון דר וולדה, לעדכן אותי במערכת כחולה כרונית, על מנת שאהיה זכאית, כמו כל חולה כרוני אחר, לתקרת התשלום הרבעוני על תרופות כרוניות אלה אותן אני נוטלת - כנהוג בקופה. הרופא המדובר, הפנה אותי לרוקח, בטענה כי אינו יודע כיצד לעשות זאת דרך המחשב, ובבית המרקחת, הופניתי על ידי הרוקחים, אל הרופא חזרה.
מצאתי עצמי בין הפטיש לסדן, במשולש רופא-רוקח –ואין ספור שיחות למוקד הטלפוני שלכם, בניסיון לברר בכל חודש מדוע אני ממשיכה לשלם מחיר מלא על תרופות כרוניות שעוברות את תקרת התשלומים הרבעונית. בתחילה נטען במוקד הטלפוני של פלטינום, כי עלי לשלם ברבעון מסויים את מלוא הסכום על התרופות, ואזוכה על כך ברבעון הבא. משזה לא התרחש גם ברבעון הבא, קרי לא קיבלתי שום תקרה או החזר, שבתי ופניתי לכל הגורמים המצויינים לעיל מחדש, ושוב לא קיבלתי מענה לצרכי, אלא רק תשובות עקומות ולא מספקות על איך הדבר יסודר ברבעון הבא.
כך מצאתי עצמי חודש אחר חודש, רבעון אחר רבעון, משלמת סכומים של מאות ומאות שקלים מעבר לתקרה הנהוגה כחוק בקופה.
מדוע כך הדבר? למה אני, בתור חולה כרונית, צריכה להאבק בבירוקרטיה שכזאת (שאמורה להיות ]שוטה ובלחיצת כפתור), על דבר שמגיע לי כחוק???
רק לאחר שאזלו כוחותיי בויכוחים חוזרים ונשנים עם המוקד הטלפוני, וחוסר מענה מצד קופת החולים, הוגדרתי, בעזרתה האדיבה של רופאה אחרת במנהלת רחובות, ד"ר אלון, כחולה כרונית, החל מחודש יולי השנה, שכן לא יכלה לעשות זאת דרך המחשב רטרואקטיבית.
1. מה בדבר כל החודשים הקודמים?? עליהם שילמתי מחירים מלאים של תרופות למרות שהגעתי לתקרת התשלומים??? אני דורשת לערוך לי חישוב מחדש בעבור כ-ל החודשים בהם נטלתי קלקסן, החל משנת 2011, ולזכות אותי בהתאם ומיידית.
2. בחודש זה השנה, במהלך רבעון זה, לאחר שכבר הוגדרתי כחולה כרונית, ומשהגעתי לתקרה, היה עלי לקבל לפי מרשם 60 יחידות של זריקת הקלקסן. בבית המרקחת של הקופה "רמז" רחובות, היו רק כמחצית מהזריקות אותן הייתי צריכה לקבל והופניתי לבית המרקחת ב"הדר חיים". ברמז, לא הייתי צריכה לשלם על הזריקות, אבל מרפאת הדר חיים גבו ממני 350 ש"ח על הזריקות למרות שעדיין הייתי במסגרת התקרה בשל תקלה במחשב! שוב, נאלצתי לשלם על התרופות מכיסי! במזכירות המרפאה טענו כי יטפלו בנושא שלי וכי הוא הועבר להנהלת הרוקחות היות והם לא יכולים לעזור לי בעצמם. אך עד עצם היום הזה אני עדיין מחכה, שוב (!!!) להחזר שלא מגיע! מה יהיה? כמה עוד אצטרך לסבול ולרדוף?
אני חושבת שאני לא צריכה להרחיב בהסברים עד כמה התרופה חשובה לי וצריכה להיות בזמינות ידי, ואתם מנצלים את העובדה הזאת ופוגעים בזכויותיי, וכך אני נאלצת שוב ושוב לשלם את הסכומים המלאים! בשום קופת חולים אחרת זה לא קורה!
אני מכירה חולים אחרים במצבי שלא נתקלים בשום קשיים לקבל את המגיע להם. ציפיתי מהקופה הגדולה במדינה שתחבק א החולה ולא תנצל אותו! ואני בודקת בעקבות זאת מעבר לקופה אחרת, שתכבד את זכויותיי הבסיסיות ולא תערים עלי קשיים לקבלן.

בנתיים, אני מחכה לטיפולכם המהיר בעניין שלי. מחכה לתגובה ולהחזר כחוק!



כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה