פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות תוך זלזלול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
רמות רמז חיפה רח' בורוכוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-31.8 פניתי לסניף קופת חולים ברמות רמז בחיפה (הסניף שלי). מצ"ב התלונה שהגשתי בו ביום.קיבלתי משוב מיידי כי תלונתי התקבלה ואקבל במייל חוזר התייחסות, עברו כשבועיים ולא קיבלתי כל התייחסות לתלונתי, התקשרתי לפניות הציבור של קופת חולים לטלפון שצוין במייל ושאלתי מה קורה עם פנייתי, הגברת שענתה, שלצערי לא לקחתי את שמה אמרה שיטפלו בי.
ב-20.9 שלחתי פנייה נוספת לפניות הציבור- אך לא קיבלתי כל מענה.
אשמח לעזרתכם.
התלונה והתגובה:
פרטים אישיים
ת.ז. 022893895
שם פרטי (עברית) דלית
שם משפחה (עברית) תייר
דואר אלקטרוני [email protected]
אוריאל שלון
מס' 1
ישוב חיפה
טלפון 2450446
טלפון נוסף 3452303
גוף ההודעה שלום,
היום הגעתי בשעה 12:00 למרפאת בורוכוב חיפה.
דלת קופת החולים עדיין היתה פתוחה.
נכנסתי ופניתי לבית המרקחת , הרוקחת צעקה מרחוק, "לא, לא, סגור"
אמרתי לה שהיא אמורה לתת לי את השירות, אך נתקלתי בלא מוחלט,
לא רק זה, היתה שם אשה נוספת שלקחה אותי לשעון הנוכחות והראתה לי שהשעה היא 12:00:30 שניות,(מצטערת שלא צילמתי את השעון) כך שזו אשמתי שאיחרתי וכמובן שזה אחרי הויכוח שהיה וזמן חלף.
פניתי למזכירה וביקשתי ממנה שתבקש שיתנו לי שירות, אך גם כאן נתקלתי בסירוב.

כנותנת שירות לציבור, האם בקופת חולים כללית נשארו במאה הקודמת??
האם העובד מעל הלקוח? האם לא עברתם סדנאות של שירות שהלקוח הוא במרכז??
האם זהו שירות? ואפילו לא איחרתי, הגעתי בדיוק בסגירה ואם השעות הן עד 12:00 מותר לי להכנס ב-12:00.
האם זורקים החוצה מי שנכנס כבר לקבל שירות??
איזו אטימות זו!!!

אציין שביחס המזלזל והאטום של הרוקחת נתקלתי כבר בעבר, כאשר הגעתי לבית המרקחת אחרי אישפוז של שבועיים בבית חולים, לא היה אדם בבית המרקחת, הרוקחת שוחחה בטלפון, שאלתי אותה אם אפשר לקבל שירות כי אני לא מרגישה טוב, אך זו צעקה עלי שהיא מדברת בטלפון ואמתין.
לא התפלאתי היום על תשובתה האטומה.

זה לא שירות!!!!!!

בכבוד רב,

תייר דלית
שלום רב,
פנייתך הועברה למחוז חיפה ואת/ה צפוי/ה לקבל דוא"ל המאשר את קבלת פנייתך במחוז. אם לא יגיע אישור על הפנייה, אנא פנה למחוז בטלפונים הבאים:
טלפון: 8568595-04 פקס: 8529680-04
אי קבלת שירות סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה