פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה וחוסר סבלנות נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' הנשר רעננה כתובת:
סניף הפארק רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה' 1.11.12 קיבלתי מרשם מרופא בסניף הנ"ל ,אותו שלחו למחוזי לאישור.
ביום א'הודיעו ש"לא אושר ע"י המחוזי".לשאלתי למה?? ענו כי חסר מסמך נוסף.
במעמד שליחת המסמך הפקידה לא יידעה אותי על כך.
לכן,ביום ב' 5.11.12 שלחתי לה בפקס את המסמך החסר.וכשהתקשרתי לוודא זאת ענתה לי אחרת בשם דורית ,שבקושי נתנה לי להסביר לה במה מדובר,ו היתה ממש חסרת סבלנות.
מרוב הלחץ שלה לא הספקתי לשאול אם בכלל הפקס הגיע.
לכן,התקשרתי שוב. וכשדורית ענתה לי בפעם השנייה אמרה:"למה את מתקשרת 17 פעמים?" ואז אמרתי לה כי רק רציתי לוודא שהפקס הגיע.
וגם שאלתי :למה השרות כל כך מגעיל.. ואז ענתה - "תעברי סניף"!!

למה אני אמורה לעבור ולא היא- שבוודאי נשחקה בעבודתה והגיעה לשלב שלא מסוגלת לתת מענה הולם ללקוחות הקופה?? כדאי לתת לה קצת חופש להתאוורר, ואולי היא תחזור לעצמה,... ואולי לא??
להכשיר אנשים עם מוטיבציה לעבודה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
שרון איתן - ממונה על פניות הציבור במחוז שרון- שומרון שם ותפקיד:
שלום רב.
תשובתנו נשלחה ישירות למבוטחת.

תודה.
תגובה:
תשובה נשלחה ישירות למבוטחת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה