חוצפה וחוסר סבלנות |
נושא התלונה: |
יום שני 05 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' הנשר רעננה |
כתובת: |
סניף הפארק רעננה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ה' 1.11.12 קיבלתי מרשם מרופא בסניף הנ"ל ,אותו שלחו למחוזי לאישור.
ביום א'הודיעו ש"לא אושר ע"י המחוזי".לשאלתי למה?? ענו כי חסר מסמך נוסף.
במעמד שליחת המסמך הפקידה לא יידעה אותי על כך.
לכן,ביום ב' 5.11.12 שלחתי לה בפקס את המסמך החסר.וכשהתקשרתי לוודא זאת ענתה לי אחרת בשם דורית ,שבקושי נתנה לי להסביר לה במה מדובר,ו היתה ממש חסרת סבלנות.
מרוב הלחץ שלה לא הספקתי לשאול אם בכלל הפקס הגיע.
לכן,התקשרתי שוב. וכשדורית ענתה לי בפעם השנייה אמרה:"למה את מתקשרת 17 פעמים?" ואז אמרתי לה כי רק רציתי לוודא שהפקס הגיע.
וגם שאלתי :למה השרות כל כך מגעיל.. ואז ענתה - "תעברי סניף"!!
למה אני אמורה לעבור ולא היא- שבוודאי נשחקה בעבודתה והגיעה לשלב שלא מסוגלת לתת מענה הולם ללקוחות הקופה?? כדאי לתת לה קצת חופש להתאוורר, ואולי היא תחזור לעצמה,... ואולי לא??
|
להכשיר אנשים עם מוטיבציה לעבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|