פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על פוליסה שלא שלי במשך מעל שלוש שנים, בטיפול מעל חודשים והכסף לא עתיד לבוא. נושא התלונה:
קון אביעד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים קיבלתי הביתה מכתב שהאשראי שלי בוטל ואני בחוב לחברת כללית על הכרטיס זהב שיש ברשותי, אני שכל חודש רואה חיבוים באשראי לא מבין על מה המהומה ואיך נפלה טעות וישר התקשרתי לחברת האשראי לוודא שאכן כל חודש מיום עשיתי את הכרטיס בשנת 2008 שילמתי עליו ואכן כך הדבר.
כשפניתי לכללית נתקללתי באטימות איומה, מסתבר שאני משלם על פוליסה לא שלי מעל 3 שנים ואין להם הוכחה שאני או מישהו ממכריי ביקש בכלל לשלם על פוליזה הזאת, כשנדרתי להביא את כל ההוכחות מחברת האשראי סיפקתי אותם מיידי תוך מספר ימים, עברו מעל חודשים והענין עדין בבדיקה , מחפשים הקלטה שתוכיח כי ביקשתי לשלם על פוליזה אחרת, מגוחך לא?! הרי כל חברה שמכבדת את עצמה סוגרת טיפול בטווח של 14 יום ואם מדובר במקרה חריג ובהחזר כספי כזה אפשר לחכות עם הענין ושיבדק תוך חודש ימים, אך הזמן עבר ואני כל יום מתקשר ומקבל תשובה שהענין עדיין בטיפול , אין תאריך לסיום וגם פניות הציבור לא עוזרים בדבר, אני מרגיש חסר אונים ואני פונה לבית משפט בכדי לסיים את הסיפור, פשוט עושים צחוק מהאזרח הקטן כדי שיתאש ויותר, אבל איתי זה לא יעבוד להם ואני לא מתכוון לחכות יותר מהמזמן שחיכיתי, אני בדיוק ממלא טפסים להגיש תביעה נגדם.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
החזר כספי+ פיצוי הולם כספי על כל הטרחה וההמתנה , החזר על השיחות טלפון, על הזמן שאבד לי בזמן טיפול הנושא מבודק ועד ליל במהלך החודישם וחצי האחרונים. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מושלם שם ותפקיד:
מטרתנו הראשונה הינה לקוחות מרוצים ואנו עושים כל שביכולתנו על מנת להשיג מטרתנו זו.
פנייתו של מר קון טופלה ע"י הגורמים הניהוליים הרלוונטיים במוקד שירות הלקוחות ובמחלקת התפעול והשירות. בוצע תחקיר מקיף בנוגע לגביה. נציגי מוקד שירות הלקוחות היו בקשר טלפוני רציף עם מר קון ועדכנו אותו בתהליכי הבדיקה. כמו כן לאחר פנייתו של מר קון אל פניות הציבור, נשלחו אליו תשובות בדוא"ל ובמכתבים.
יש לציין כי קיים תיעוד לשיחה טלפונית ולשינוי אמצעי תשלום שבוצע במערכת המחשובית עבור גב' נחשוני, בת זוג של מר קון באותה התקופה. יחד עם זאת, לאור העובדה כי הקלטת השיחה לא נמצאה הוחלט לאשר את בקשתו של מר קון ולהשיב את הכספים שנגבו בגין תוכנית זו.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה