פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תור שלא התקיים וזלזול בלקוח נושא התלונה:
סומך מיטל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 30.10.12 התקשרתי ל*2700 וקבעתי תור למכון הדים בפ"ת - בדיקת שמיעה עבור שני ילדים (את השמות +ת.ז אשמח למסור שלא על גבי דפי אינטרנט ) .
התור נקבע ל 9.12.12 (אתם מוזמנים לבקש את השיחה המוקלטת מהמוקד) .
ביום ה9.12.12 הגענו למרפאה מצויידים בהפניות, טפסי 17 ו 2 ילדים שלא הלכו לגן כי התור נקבע לאמצע היום .
התור לטענתם לא מופיע ואין להם אפשרות מבחינה טכנית לקבל את ילדיי
משיחה עם מוקד *2700 הוסבר שהתור נדחה במערכת ולא יידעו אותי כלקוחה .
אני מיולי 2012 בקופת כללית (לאחר מעבר ממכבי) לא זה השירות שציפיתי לקבל . זה מזלזל שאין לתאר ומה גם שיום עבודה הופסד כתוצאה מהשגיאה הזו .
אני מצפה לתשובת משביעת רצון
עלבון סוג הנזק :
פיצוי אמיתי וקביעת תור דחוף לבדיקות עבור שני הילדים פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור מחוז דן-פ"ת שם ותפקיד:
מענה נשלח ישירות למשפחה תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה