|
|
|
|
|
|
תור שלא התקיים וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
סומך מיטל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 30.10.12 התקשרתי ל*2700 וקבעתי תור למכון הדים בפ"ת - בדיקת שמיעה עבור שני ילדים (את השמות +ת.ז אשמח למסור שלא על גבי דפי אינטרנט ) .
התור נקבע ל 9.12.12 (אתם מוזמנים לבקש את השיחה המוקלטת מהמוקד) .
ביום ה9.12.12 הגענו למרפאה מצויידים בהפניות, טפסי 17 ו 2 ילדים שלא הלכו לגן כי התור נקבע לאמצע היום .
התור לטענתם לא מופיע ואין להם אפשרות מבחינה טכנית לקבל את ילדיי
משיחה עם מוקד *2700 הוסבר שהתור נדחה במערכת ולא יידעו אותי כלקוחה .
אני מיולי 2012 בקופת כללית (לאחר מעבר ממכבי) לא זה השירות שציפיתי לקבל . זה מזלזל שאין לתאר ומה גם שיום עבודה הופסד כתוצאה מהשגיאה הזו .
אני מצפה לתשובת משביעת רצון
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי אמיתי וקביעת תור דחוף לבדיקות עבור שני הילדים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור מחוז דן-פ"ת |
שם ותפקיד: |
מענה נשלח ישירות למשפחה |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|