פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא מסודרת וגבוהה מהמקובל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
החודש נחרדנו לגלות כי נגבה מחשבון הבנק שלנו סכום הגבוה מהסכום הקבוע בעבור ביטוח בריאות הבסיס מושלם,לאחר נסיונות לאתר נציג שיענה לנו על סימני השאלה לא מצאנו אף נציג כזה בכל מערכת קופ"ח כללית,כל שנמסר לנו כי התשלום הינו בעבור הפרשים שלא שולמו במשך מס' חודשים,החוצפה הגדולה הייתה שלא עדכנו אותנו לפני וללא כל הודעה מוקדמת גבו לנו על דעת עצמם את הסכום,אנו עם תחושה נוראית שגנבו אותנו!אין זה פעם ראשונה שקרה כזה דבר,לא יתכן כי הגבייה תעשה באופן כה חופשי מבלי לעדכן את הלקוח לפני על מה הולכים לגבות ממנו ולמה.גועל נפש!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ארגון וסדר דחוף במערכת!!! פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור "כללית מושלם" שם ותפקיד:
טופל ע"י מוקד שרות ושימור.
הלקוחה הנ"ל רננה ציפורה גרבר, ת.ז. 33585834

צורפה ב12.2012 ברטרו מיולי נולדה ביוני. הצירוף הוא אוטומטי ונכנסו ללקוחה חיובים ברטרו

רחל ת.ז. 2167877 האמא כועסת על כך שחויבה בפעם אחת את כל החודשים ללא הכנה מוקדמת.

הכל הוסבר והובן.
כמחוות שרות נשלח לאם שובר פיצויי.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה