|
|
|
|
|
|
חוסר התייחסות המזכירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזרא11 |
כתובת: |
קופת חולים כללית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כל פעם אבל כלפעם שמתקשרים למרפאה ותמיד אין מענה טלפוני גם מאם אני מנסה כל הבוקר אם מושיבים מזכירות חלק מתפקידן זהו מענה טלפוני ושכבר עונים אין להן סבלנות להקשיב לבקשתך ממש נורא זה כבר פעם שניה שאני מתלוננת ואין התייחסות אני מתכוונת לעשות עצומה על סניף זה ולשלוח לנציב תלונות הציבור
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|