רחל שניידר, ממונה על פניות הציבור, מחו ת"א-יפו |
שם ותפקיד: |
לכבוד
גב' יונה
שלום רב,
הנדון מענה טלפוני במרפאת איילון
פנייתך בנדון אל אתר תלונה התקבלה בלשכת פניות הציבור.
עובדי מחוז ת"א יפו משתדלים לשפר באופן מתמיד את השירות הניתן ללקוחותינו על כן אנו מצרים על אי שביעות רצונך מן המענה הטלפוני במרפאה, כמתואר בפנייתך.
אבקש להביא לידיעתך כי הנהלת המחוז מודעת לנושא ופועלת בתחום זה ככל שניתן, כולל הפעלת מכשור ממוחשב המסייע במעקב אחר המענה שניתן. יחד עם זאת אציין כי בעקבות הבדיקה שערכנו נמסר לנו כי עקב מחלה, אירוע לא צפוי, קרה שאחת המזכירות במרפאה עבדה לבד. התנצלותנו באם חשת עגמת נפש.
בנוסף, אבקש להביא לתשומת ליבך כי ניתן להיעזר באתר הכללית באינטרנט כדי לקבוע תורים אל רופא המשפחהילדים ובדיקות דם במרפאת האם. כן ניתן לזמן ביקורים לרופאים יועצים במקצועות נשים, אף אוזן גרון, עיניים, עור ואורתופדיה. הזימון באמצעות האינטרנט יפחית את הצורך בפניות טלפוניות אל המרפאה.
באיחולי בריאות ובכבוד רב,
רחל שניידר
|
תגובה: |
בגוף התגובה |
פתרון: |
|
|