פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים במשך דקות ארוכות וגם לא נותנים שירות חזרה אחרי 3 דקות כמו שהחוק דורש! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מחכה שעות על הקו בכללית מושלם ואף אחד לא עונה במשך דקות ארוכות עד שעות, הם גם לא מציעים שירות חזרה כמו שדורש החוק.
שנים שאני נמצאת אצלם. תתחילו לטפל באנשים שנמצאים אצלכם כמו שצריך במקום לקחת את כספם ולא לעשות דבר! אתם חצופים ועוברים על חוק ה3 דקות. נ.ב . המכתב מועתק ונשלח כמו שנכתב. הסלולארי שלי מכיוון שגם את זה אי אפשר לרשום אצלם כי הם בטח לא בודקים את המערכות שלהם מקולקל ואי אפשר לרשום אותו למרות שהם מציינים שחובה. ושוב מדובר על המושלם שעליו אני משלמת אקסטרה כסף, ולא על הרגיל שעובד לחילופין פעם טוב ופעם לא.
•המכתב נשלח בערך כך גם אלייהם אבל לא הייתה שום תשובה.
אני צריכה לקבוע דחוף תור ואני לא יכולה סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מושלם שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להתנצל על השתלשלות האירועים ובאם קיבלת רושם מוטעה מתוכנית "כללית מושלם". אכן קיים עומס חריג במוקד שירות הלקוחות ואנו עושים כל שביכולתנו על מנת לצמצם את זמני ההמתנה.
חוק הגנת הצרכן אליו את מתייחסת בפנייתך אינו חל על שירותי בריאות כללית אך כמובן שאנו עושים את מירב המאמצים על מנת לענות לשיחות לקוחותינו בצורה מהירה ויעילה.
יש להדגיש כי מוקד השירות של "כללית מושלם" הינו מוקד שירות ומידע ולא ניתן לקבוע באמצעותו תורים. לשם כך יש לפנות למוקד זימון תורים.כמו כן יש לציין כי כל המידע מפורסם באופן נגיש גם באתר האינטרנט ובאמצעותו ניתן גם לקבוע תורים בתחומים מסויימים.
לאור פנייתך העברתי את בקשתך אל מוקד שירות הלקוחות על מנת שיצרו עמך קשר. נמסר לי כי שוחחו עמך והשיבו על שאלותיך.
אנו תקווה כי המשך הקשר בינך ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונך.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה