פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דוב גור כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

היום התקשרתי בכדי לקבוע תור לרופא משפחה ולא היה מענה כלל!!! מהשעה 14:06 עד השעה 14:40 אני מתקשרת ומתקשרת צליל החיוג משמיע שהקו פנוי אך לא היה מענה. במהלך הזמן הזה התקשרתי לבית המרקחת פעמיים ורק בפעם השניה הסכימו לפנות למשרד בבקשה שיענו לי. לטענת הפקידה יש להם שמונה קוים והם היו תפוסים. הדבר תמוהה בעניי מאחר ובזמן שהקו תפוס אני אמורה לשמוע צליל שמורה לי על כך אך הקו היה פנוי ולא ענו לי.
התחושה הייתה מאוד קשה זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בכך במרפאה אך זו הפעם הראשונה שאני שואלת את הפקידה מדוע זה קורה? תשובתה לא סיפקה אותי. אני שואלת את עצמי ואם זה היה מקרה דחוף? אולי אינני מוכשרת במידה מספיק טובה בכדי להעביר בכתב את התחושה שליוותה אותי בזמן שארוך שהמתנתי למענה אך אני מתעקשת לכתוב, להתלונן על כך, להגיד שהתחושה החזקה שליוותה אותי הייתה תסכול! תסכול מה היה קורה אם זה היה דחוף? קשיש, תינוק חולה, חולה כרוני בהתקף וכו. אני מאמינה שאיני הראשונה להתלונן על כך ואני דורשת לא מבקשת דורשת! שהעניין יטופל. כיצד? תמצאו את הפיתרון נראה לי שאני ועוד וכל החברים בקופה משלמים די והותר בכדי שתמצאו פתרון ותתנו לנו את המענה הטוב ביותר שיכול להיות. כי מגיע לנו!!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אתם מספיק חכמים ויש לכם מספיק אמצעים בכדי למצוא את הפתרון המתאים. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה