פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות !!!!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-12.2 יום ג התקשרה אשתי למוקד זימון תורים של הכללית *2700 . יש לציין שכאשר מתקשרים לזימון תורים , מגיעים לכללית מושלם כנראה כדי לדאוג שמי שלא במושלם ישלם, והקופה תרוויח . ועקב כך האי סדר חוגג במוקד הכושל . כאשר אשתי התקשרה למוקד כדי לקבוע תור לחיסונים עבורי לחו"ל נדהמנו לגלות שכללית מושלם החליטו שעלינו לשאת את מטלת השירות לבד וליצור קשר עם המרפאה . יש לציין שאישתי הועברה כ-3 פעמים בין נציג לנציג תוך כדי העברה למצב MUTE ולבסוף ניתן לה את הטלפון של המרפאה אשר עובדת מיום א עד יום ד בלבד , לצורך תיאום מצידה ולא מטעם המוקד!!! . עוד באותו יום נסעתי לרחוב בורכוב למרפאת המטייל של הכללית בחיפה לקראת שעות אחר הצהריים . אך המרפאה באותו יום סגורה אחר הצהריים !!!!! יש לציין שיצאתי מוקדם מעבודתי ובזבזתי דלק וזמן . כי כמובן עליי לשאת את מטלת השירות מכיוון שהמוקד סירב בכל תוקף לטפל בפניית אישתי . יום לאחר מכאן יצרתי קשר עם נציגה בשם לינדה שעברית אינה שפת אמה וכנראה לא הבינה את פנייתי והעבירה אותי שוב לכללית מושלם לנציגה בשם אילנה . סיפרתי אילנה שעשר דקות לפני כן הייתי צריך לריב עם בחורה נחמדה מטעם מרפאת המטייל אשר הסבירה לי בתוקף ובאופן חד משמעי שמוקד זימון התורים אחראי לביצוע התור !!!!! . המזל הגדול שהיו 5 דקות לפני 6 בערב לפני שהמרפאה נסגרת ואז צריך לחכות ליום א . אילנה בהתחלה לא רצתה להקשיב לי אך אחרי צעקות , הבינה את טעותה ועוד רצתה להוסיף חטא על פשע ולהעביר אותי לנציג של מוקד זימון התורים . נציג בשם סמיר חזר אליי היחיד שהתנצל על הבזיון הגדול והוסיף שישנם נציגים שאינם מכירים את הנהלים!!! קבע לי תור לשבוע לאחר מכאן . בערב נכנסתי לאתר האינטרנט "וחשכו עיני " להלן תוצאות הלינק http://www.clalit20plus.co.il/Clalit/Young/Travel/Articles/travel_medicine/vaccination+clinics+in+Israel.htm#q2 . על פי אתר האינטרנט על מוקד זימון תורים לקבוע תור ללקוח .
לאחר חודש של נסיונות להשיג את מנהלת המוקד שרון אשל שלא עונה , וליאת ארמה אחראית משמרת במוקד שלא עזרה במיוחד ולא הביאה אמפתיה ולא עניין אותה שבזבזתי את כספי . הצלחתי להגיע לזהבית חזן מזכירת הדריקטוריון שהחליטה שבעבר נכוותה בחברות טלמרקטינג ועליי לשאת "ביחד איתה " את הטעויות של המוקד . אך התנצלות שנשלחה בכתב מובטחת , את הכסף תחפש בשעות הנוספות שלך .
וכאן עולה השאלה האם מס בריאות + כללית מושלם עליי לשלם כל חודש , אך כאשר החברה טועה עליי לספוג זאת . האם שהמקרה הוא הפוך שאני בחובות החברה תספוג בשבילי ? . האם הציטוט שנתתם ללקוח אחר תקף גם לגביי : " אנו מתנצלים שהפניה אלייך בוצעה כפי שתיארת בפנייתך. אנו עושים כל מאמץ להעביר מסר של שירות אדיב וסובלני בכל דרגי השירות במסגרת "כללית מושלם". רמת שירות גבוהה מהווה נדבך מרכזי בפעילותנו ואנו נמשיך לחדד בקרב העובדים את חשיבות נושא זה" .להלן סימוכין שלי שנוגדים את הערכים שלכם: מזכירת הדריקטוריון ניתקה לי את השיחה בפנים , נציג בשם חסן ניתק לי את השיחה , אורית ערוסי מנהלת בפניות הציבור ניתקה לי את השיחה . אף אחד אינו מוכן לשמוע על העוול שנגרם לי ?!!?!?!? . האם אתם נוגדים את הערכים שלכם ? . נשלחו אליי 2 תשובות בעקבות הלחץ שהפעלתי על הקופה בראשון הם מודים בטעות אך הכסף אינו הגיע אליי . בערעור ביקשתי את התשובה הרשמית מדוע אין הקופה מחזירה כסף ללקוחותיה למרות שהיא מודה בטעויות שלה ? התשובה היא פנייה לערכאות משפטיות . אני דורש את כספי בחזרה !!!!!!!!!!
עלבון,עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוד הנהלים במוקד , הכשרת צוות מיומן על ידי הקבלן , קניסת הקבלן על השירות הכושל והעברת הסכום בהעברה בנקאית אליי לחשבון . פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלה ראשית - פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתך נבדקה על ידינו ובתאריך 2522013 נשלחה אלייך תשובה. כמו כן נשלחו אלייך באמצעות הדוא"ל תשובות נוספות וגם שוחחנו איתך מספר פעמים.
במקרה המדובר הופנית למוקד כללית מושלם במקום למוקד זימון תורים ולכן לא זומן לך תור באותו הזמן, אלא ניתן לך מספר טלפון של המרפאה ליצירת קשר.
אנו כבר התנצלנו על הטעות שוב ושוב ואין לנו מה להוסיף בעניין.
באשר לדרישתך לקבלת פיצוי כספי, הרי שבנסיבות העניין איננו רואים מקום למתן פיצוי שכזה.
בעניין זה הינך רשאי, כפי שכל אזרח החש שנגרמה לו עוולה לכאורה, לפנות לערכאות הרלוונטיות בעניין.


בברכת בריאות טובה.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה