פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות נמוכה מאוד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-13.2 יצרתי קשר עם מוקד זימון תורים , מוקד כושל לכל הדעות אחראית משמרת בשם ליאת ארמה סירבה להעביר את פנייתי למנהלת המוקד שרון אשל ואף ניתקה לי את השיחה בפנים אבקש שיתנו את הדעת על כך . בתאריך ה-18.3 מזכירת הדריקטריון גברת זהבית חזן ניתקה לי את השיחה בפנים בטענה שאיני זכאי לקבלת זיכוי , בטענה שבעבר היא נכוותה עבור שירות זה מחברות אחרות ?!?!!??.
בתאריך ה 14.4 מנהלת תלונות הציבור אורית ערוסי ניתקה לי את השיחה בפנים לאור בקשתי לפיצוי כספי .
אני מצוטט תלונה אחרת שנתתם ללקוח אחר באותו נושא חודש לפני כן :"אנו מתנצלים שהפניה אלייך בוצעה כפי שתיארת בפנייתך. אנו עושים כל מאמץ להעביר מסר של שירות אדיב וסובלני בכל דרגי השירות במסגרת "כללית מושלם". רמת שירות גבוהה מהווה נדבך מרכזי בפעילותנו ואנו נמשיך לחדד בקרב העובדים את חשיבות נושא " . להלן 3 הוכחות כיצד אתם נוגדים את הערכים שלכם אבקש תשובות חד משמעיות על כך ולא תשובות לאקוניות על רמת השירות שלכם ?!?!?.
עוד שאלה שעולה היא מדוע גברת רלה מלשכת המנכ"ל מסרבת ללקוחות לדבר עם המנכ"ל אלי דפס ?!?!?! .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי באופן מיידי על טרחה/עוגמת נפש . קנס מרבי על ידי משרד הבריאות . פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראשית שם ותפקיד:
השבנו כבר על פניה דומה ב- 752013 ומספר פעמים לפני כן תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה