פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע מצד רופאת הנשים ד"ר וולפוביץ מרה כלפי מטופלת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קופ"ח רוטשילד פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
קבעתי תור לרופאת הנשים הנ"ל לשם קבלת גלולות לסידור הוסת החודשית לפני חתונה,קיבלתי גלולות,והרופאה עצמה קבעה לי מתי לבוא אליה שוב-חודש וחצי הפרש בערך , כדי לדעת איך לסדר את הוסת כך שלא תיפול באזור תאריך החתונה.
קבעו לי לי תור לשעה 6:30 . כאשר הגעתי לתור שנקבע לי , ראיתי שמשום מה דחפו את שמי לסוף התור - כלומר לשבע , חיכיתי וחיכיתי עד שיגיע תורי, כשאני רואה את המרפאה כבר על סף סגירה ,ועד שסוף סוף הגיע תורי ונכנסתי אל הרופאה היא היתה קצרת רוח ממש, הסברתי לה שעכשיו עם הגלולות יוצא שאני אמורה לקבל בדיוק ביום החתונה,והיא במקום להרגיע אותי ולהסביר לי איך ניתן לסדר את זה -וניתן לסדר- קבעה לי לקחת שני קופסאות של גלולות רצוף,דבר שנראה לי תמוה וגם לא סידר את הבעיה בכלל,כששאלתי אותה על כך היא כבר ממש התעצבנה , צעקה עלי ,אמרה לי שאני חוצפנית ,שלא לציין שגם נשארתי בלי תשובה מה יהיה,יצאתי מחדרה עם דמעות בעיניים,בוכיה לגמרי ומבולבלת .
יום אחרי הלכנו אני ואימי לרופאת המשפחה שלי להיוועץ מה לעשות הלאה,שהרי אני חייבת לדעת אם להמשיך לקחת את הגלולות או לא.היא הפנתה אותי אל רופא נשים חירום,שיושב שני חדרים על יד הרופאה שטיפלה בי קודם. אציין שבכללית כאשר מתחילים טיפול אצל רופא אחד לא ניתן לעבור לרופא אחר למשך שלושה חודשים.
בלית ברירה הלכנו אל אותו רופא וסיפרנו לו את הבעיה. מה שהוא אמר לי לעשות היה דבר ד"ר וולפוביץ (הרופאה שטיפלה בי) אמרה שבו בטוח יהיה דימומים בתאריך החתונה . כאשר אמרנו לו את זה ,גם הוא התעצבן נורא ואמר שלא יכול להיות שהיא אמרה דבר כזה. הוא הלך אל חדרה והביא אותה אלינו, ואז היה ממש סקנדל,הרופאה נכנסה לחדר וישר אמרה עלי שאני חוצפנית , אמא שלי הטיפה לה מוסר על כך שהיא מעציבה כלה חדשה שלא מבינה בנושא ובמקום להסביר לי היא צועקת עלי ,הרופא שאל את הרופאה אם היא אמרה את מה שאמרה לי ואז פרץ בינהם ויכוח, אני בכיתי ,הם מתווכחים ואמא שלי כבר לא יודעת את מי להרגיע,יצאנו משם בתחושה שהרופאים בעצמם לא יודעים, ועושים עלינו ניסויים. לבסוף הלכתי לרופאה פרטית שהרגיעה אותי והסבירה לי בפרטי פרטים מה לעשות ופתרה לי את הבעיה בקלי קלות , כשסיפרנו לה מה עברנו היא היתה בהלם שרופאים כאלה שמטפלים בכ"כ הרבה אנשים לא יודעים דבר כ"כ בסיסי.
עילבון,עוגמת נפש,כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
נזיפה על הרופאים על יחסם למטופלים ,ובדיקה האם הם ב פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
צוות תמיכה כללית און ל שם ותפקיד:
שלום רב,

ניסינו לאתרה לפי מספר הטלפון שהשאירה אך לא הצלחנו.
תגובה:
נשמח לקבל טלפון עדכני ופרטים מזהים נוספים על מנת לטפל ולבדוק את המקרה המפורט.

בכבוד רב,

צוות תמיכה כללית און ליין צר

טלפון: 2700* שלוחה 3 אחרי בחירת השפה

דואר אלקטרוני: [email protected]

נשמח לעזור 24 שעות ביממה החל מיום שבת 20:00 עד יום שישי 13:00
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה