פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול מחוות שירותיות לצרכי שימור לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה, בעקבות שתי טעויות שונות של נציגות שירות הלקוחות הטלפוני של חברת פרטנר, קיבלתי מפרטנר 2 "מחוות שירותיות"- 720 ש"ח (סה"כ) הנחה במתנה במידה ואשדרג את המכשיר שהיה ברשותי.
כמובן שלאחר בקשת הסליחה על השירות הלקוי והצעת השדרוג המפתה ניגשתי לסניף הקרוב למקום מגוריי ורכשתי לי מכשיר חדש.
בעקבות השינויים החדשים בתחום הסלולר (שינוי תעריפים בשל ניידות המספרים המתקרבת) התקשרתי לפרטנר לוודא מה הסכום בו אתחייב במידה ואעזוב את המסלול שבו אני נמצא ולתדהמתי גיליתי כי סכום ההנחה שניתן לי במתנה עומד על תנאי, קרי- ההטבה שקיבלתי כמחווה שירותית על בעיות בשירות הלקוחות של פרטנר תתבטל ברגע שאעזוב את פרטנר- ואאלץ לשלם קנס בגובה ההטבה.
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות לשוחח עימם על חוסר ההגינות שבדבר הגדילה אחת הנציגות ואמרה לי : "מה חשבת? מה האינטרס שלנו לתת לך מתנה, אם לא בשביל שתישאר איתנו שלוש שנים?!"
כנראה שחברת פרטנר לא יודעת מהי הגינות, ומנצלת את כשליה שלה לצורך שימור לקוחות אגרסיבי תוך כדי הטעיית הלקוח.
לי נראה בפשיטות שכאשר נותנים מתנה בשל כשל תפקודי לא מעמידים את המתנה על תנאי, אלא משתמשים בה כהוכחה לרצון טוב ולהתנצלות כנה.
אני דורש מחברת פרטנר שתוריד את סכום המחוות השירותיות מהקנס שאני אמור לשלם במידה ואעזוב את החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אסולין על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה