תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תלונה על השירות של אורנג'
09/09/2007 21:43 2952 
חווית שירות
09/09/2007 15:09 2953 
אי איפשור לבטל עיסקה תוך 14 יום או סירוב החלפת המכשיר
04/09/2007 20:08 2954 
חיוב על שירותים שלא נתבקשו ע"י הלקוח
03/09/2007 14:16 2955 
שירות לקוי, יחס מזלזל בלקוח וחוסר אמינות
02/09/2007 22:01 2956 
אורנג לא מוכנה לפצות לקחות שלה לאחר שמכרה מכשיר מקולקל
02/09/2007 21:01 2957 
חיוב בגין גלישה סלולרית ועוגמת נפש לאחר חתימה על חוזה
02/09/2007 16:36 2958 
אי-תיקון תקלה
02/09/2007 11:49 2959 
אי התאמה בשיחות היוצאות (בין מה שכתוב בחשבונית לבין מה שמראה המכשיר)
30/08/2007 18:23 2960 
שירות לקוי לאחר רכישת 2 מכשירים מסוג 6288 שאחד מהם תקול מרגע הקניה!!!
26/08/2007 19:08 2961 
תלונה - אי איפשור ביטול עסקה לאחר 14 יום מקבלת המוצר מחברת אורנג'
25/08/2007 14:35 2962 
ניצול מחוות שירותיות לצרכי שימור לקוחות
24/08/2007 17:14 2963 
העלאת מחיר שירותים מתקדמים
23/08/2007 18:15 2964 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229  228  227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה