תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אי קבלת מתנה בעת רכישת מכשיר כמו שהובטח
23/04/2007 13:46 3056 
התנערות מאחריות<
23/04/2007 11:59 3057 
שירות שמאפיין את החברת אורנג'
23/04/2007 10:46 3058 
שירות תיקונים כולל, מה!?
23/04/2007 02:16 3059 
שירות גרוע ביותר
22/04/2007 19:04 3060 
אי קיום הבטחות ושירות מתחת לכל ביקורת
22/04/2007 14:42 3061 
אי טיפול בתלונה שהוגש בתאריך 15/3/07 עד לתאריך 20/4/07
20/04/2007 13:59 3062 
שירות ברמה שלא הכרת , ואני מתכוון לזה
19/04/2007 21:52 3063 
חיובים על שירותים שבוטלו לפני מספר חודשים, אי הגעת חשבוניות ללקוח
19/04/2007 14:18 3064 
טרטור
19/04/2007 14:00 3065 
שיר אישי לא הגיע
18/04/2007 19:55 3066 
ביטול רכישת מכשיר בחברת אוראנג'+ הטעיית הצרכן
18/04/2007 00:44 3067 
הארכת זמן המענה לכניסה לתא קולי
15/04/2007 14:20 3068 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237  236  235 234 233 232 231 230 229 228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3433) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1913) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה