תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
תלונה מספר24362 לא טופלה! ומר ניר בכר הגיב באתר זה כאילו היא טופלה!
29/10/2007 11:45 2926 
שירות ממש לקוי ולא מקצועי
29/10/2007 01:33 2927 
תלונה לגבי אופי הטיפול במקרה ע"י שירות הלקוחות
22/10/2007 20:22 2928 
הטעיה בנוגע לשרותי מכשיר נוקיה בשילוב GPS
18/10/2007 12:32 2929 
פיצוי בזמן אויר במקום פיצוי כספי.
17/10/2007 14:27 2930 
רשלנות של אורנג'
15/10/2007 00:45 2931 
אי החלפת מכשיר
14/10/2007 22:07 2932 
עוגמת נפש
14/10/2007 15:39 2933 
אכזבה גדולה מאורנג
11/10/2007 12:13 2934 
אין שירות תיקונים (ולקוחות), רק שידרוג והתחייבות!!
11/10/2007 09:04 2935 
במקום שירות תיקונים (ולקוחות) - שרות שידרוגים בלבד (כולל התחייבות כמובן)
10/10/2007 22:33 2936 
הבטחות של נציג קשרי לקוחות לא מתקימות
09/10/2007 18:29 2937 
הטעיה ותרמית מגמתית של רשת אורנג' בנושא תעריפי חו''ל.
09/10/2007 01:40 2938 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233 232 231 230 229 228 227  226  225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה