תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אורנג' לא שולחת לי חשבונית כבר 8 חודשים
23/08/2007 14:08 2965 
טיפול לקוי בלקוחות..
22/08/2007 21:48 2966 
עדכון תלונה מס'23072
22/08/2007 13:39 2967 
מכשיר 6131 חודש שרוט ומקולף
21/08/2007 23:30 2968 
עוגמת נפש שנגרמה ע"י ornge בירושלים
21/08/2007 15:42 2969 
גזילת כספים ושירות גרוע
21/08/2007 13:15 2970 
חוסר שקיפות ללקוח בפירוט שיחות
20/08/2007 21:53 2971 
תשלום עבור שיחות שלא בוצעו (סים נגנב)
20/08/2007 18:37 2972 
ביטול עיסקה
20/08/2007 08:48 2973 
טיפול לקוי ומסכת השקרים של אורנג
18/08/2007 15:16 2974 
קרינה
17/08/2007 02:09 2975 
לקוחה שלא כל כך חשובה לאורנג'
16/08/2007 14:00 2976 
מסרבים לקחת אחריות על מכשיר נוקיה N73 שלא עונה להבטחות היצרן
15/08/2007 09:36 2977 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 240 239 238 237 236 235 234 233 232 231 230  229  228 227 226 225 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה