פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג לא מוכנה לפצות לקחות שלה לאחר שמכרה מכשיר מקולקל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קוראים לי ליאור אני בן 21 מירושלים חייל בסדיר, לפני שמונה חודשים קניתי פאלאפון V3X מחברת אורנג ועשיתי ביטוח לאחר כחצי שנה לגנב לי הפאלאפון והלכתי לחברה לממש את הביטוח ולקנות פאלא חדש
הלכתי לחברה והביאו לי פאלא מחודש במחיר 490 שקלים (שבכסף הזה אפשר לקנות פאלא אחר חדש) אבל הביאו לי פאלא עם בעיות ומאותו היום אני רק בתיקונים כבר לאחר זמן קצר הבחנתי שיש לפאלא בעיות קליטה והלכתי לתיקון אמרו לי שתיקנו ושוב חוזרה הבעיה הלכתי שוב ושוב חזרה הבעיה שלחתי תלונה באתר תלונה והתקשרה אלי נציגת שרות ואמרה לי שבאופן חריג היא מאשרת לי פלאפון אחר.
הלכתי לאחר מכן לחברה ושם נאמר לי שאין דבר כזה פאלא אחר יש להחליף לו בורד (מוח של המכשיר) ושאם אני רוצה הם רק מחליפים את זה או שתקנה מכשיר חדש לקנות מכשיר חדש אין לי כסף אז החלפתי בורד .
לאחר זמן קצר שוב נמשכו להם הבעיות אז שוב שלחתי תלונה לאתר וחזרה אלי נציגת לקוחות ואישרה לי שוב החלפת בורד וככה אותו סיפור שוב אבלא שב"תיקון" האחרון הפאלא רק עושה יותר בעיות ואז שלחתי שוב תלונה הפעם התקשרה אלי נציגת שירות עם דיל אחר ואמרה לי קח 40 שקל החזר חודשי ל18 חודש ותקח לך פאלא חדש, וכמו שאמרתי אני חייל ואין עלי יותר מידי מזומנים אז החשבונית האחרונה שלי חזרה ומיד סידרתי איתם את התשלום אבל בגלל שהיא חזרה אני לא יכול לשדרג בהחזר חיוב אלא ע"י ויזה או הלוואות ממכרים וכך צאתי בלי כלום מהסידור שהיא עשתה לי ובאורנג אי אפשר ודבר עם מי שנתנה לי את זה כי מקסימום אתה משאיר הערה שאתה רוצה לדבר איתם והם בדרך כלל לא חוזרים אליך .
לאחר זמן מה נמאס לי כבר אז ביקשתי להתנתק מאורנג התקשר אלי נציג שרות בשם גיא ואמר לי לאחר מסכת של הסברים שלקחה כיום שלם לסירוגין שאין דבר כזה שאני יקבל פאלא אחר ללא תשלום ולא יותר מ300 שקלים הנחה לפאלא חדש שאני ישדרג ולא הבנתי למה אני צריך לשלם להם פאלא חדש אם אני שילמתי ממיטב כספי למכשיר טלפון ואורנג מכרה לי פאלפון מקולקל אורנג בתור חברה גדולה דורסת אותי ועושה אי צדק ולא מוכנה לקחת אחריות למה שהיא עושה ואני בתור אזרח קטן לא יכול לעשות כלום חוץ מלצעוק לחלל אני פונה אליך זה לא שירות מספר 1
כספי סוג הנזק :
אני רוצה פאלפון חדש ולא ישן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מר חוברה פנה אל חברתנו מספר פעמים ובשיחותינו עימו, הועמדו לרשותו מספר הצעות אטרקטיביות. נשמח אם יבחר לממש אחת מהן.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה