פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי לאחר רכישת 2 מכשירים מסוג 6288 שאחד מהם תקול מרגע הקניה!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
החרושת-מתחם חוצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07\7\5 ביקרתי בסניף אורנג' חוצות המפרץ ורכשתי 2 מכשירים מסוג נוקיה 6288 כאשר הגעתי הביתה גיליתי שאחד מהם לא עובד כראוי כאשר השני כן ומייד היתקשרתי לשירות הלקוחות להודיע על כך ומאחר שהסניף ניסגר לא יכולתי להגיע באותו היום כאשר חזרתי לסניף כשלושה ימים לאחר מכן וביקשתי להחליף את המכשיר בחדש נענתי בסירוב ובמקום זאת הוצע לי להכניסו למעבדה לתיקון ואני כמובן סירבתי לתקן אך ויכוח לא עזר ולכן הצעתי להכניסו לתיקון ואם תימצא בעיה אז יחליפו אותו בחדש וגם פה נענתי בסירוב ולכן ביקשתי שיחה עם המנהל תומר ששומר על שם משפחתו בסודיות אך המנהל היה בטיול בעולם ונאלצתי לחכות שיחזור בתאריך 07\7\12 ואז הגעתי לשיחה איתו שבה נאמר לי שאיני יכול להחליף את המכשיר מכיוון שעבר זמן רב ואני יכול להכניסו למעבדה בלבד.....
ופה התחיל הסיפור האמיתי.... הסכמתי להכניסו למעבדה עקב יאוש ובכך שיעבדתי את עצמי למעבדה במשך חודשיים מיסרים של ימי עבודה שהלכו לטימיון ועוגמת נפש רבה..
החלטתי לאסוף מסמכים ופרטים שונים על אופן טיפולי דרך תוכנת ה"ונטיב" של החברה ואז גיליתי שמתוך שיחות של 5 עד 10 דקות נירשם רק פרט קטן מהשיחה שניבחר על ידי נותן השירות במענה הטלפוני ובכך הקשו עלי ...
לכן כל המידע שנאסף בידי נתון לפירסום ואני אכן מפרסם אותו .... כמו כן היתחייבתי בפני החברה ובפני עצמי לשים לי למשימה לפגוע במערך הלקוחות של אורנג' וכך אעשה! הייתי לקוח מרוצה 7 שנים והיום זה ניגמר ...
מטעויות לומדים וכך עשיתי עכשיו נותר לי ללמד את אורנג' לקח שלא ישכחו במקום הכי כואב להם כסף....כסף.....כסף.....וכך זה ימשך כל עוד נפשי בי!!!
ביזבוז זמן מוחלט !!!!!! סוג הנזק :
מכשיר חדש בלבד!!!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שירזי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה