פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות נושא התלונה:
אוזאלוס ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכם,
הסיפור שלי הוא סיפור קשה מבית היוצר של רשת אונרג' והוא הולך כך...
לפני הסיפור אני רק אציין שאני לקוח אלעל (שזו החבילה הטובה ביותר לסלולר)
לפני כשנה רכשתי מכשיר מדגם סמסונג X820 המכשיר דק ועדין ולאחר כחודש שברתי אותו, הגעתי למרכז השירות כדי להחליף את הפלסטיק (בעלות מסויימת), הפלסטיק אכן הוחלף אך מאותו הרגע הבלוטות' חדל מלעבוד... אמרו לי בוא נפרמט לך את המכשיר, אמרתי סבבה רק תביאו לי כבל נתונים שאוכל לסנכרן את כל ה350 מספרים שאני לא יכול לאבד אותם. כמובן שטענו שאין אך רשמו אותי שברגע שיהיה יודיעו לי (תודה באמת).
כמובן שעברו 7 חודשים מאז וברור שלא הודיעו לי שום דבר...
הגיע חבר מחו"ל עם אותו המכשיר ומסתבר שבחו"ל מקבלים גם כבל נתונים, השאלתי ממנו את הכבל והעברתי את כל המידע למחשב.
הגעתי לאורנג' לאחר כמה ימים (החבר כבר חזר לחו"ל), ביקשתי שיפרמטו את המכשיר כדיי שהבלוטות' יעבוד סוף סוף, חזרתי לאחר שעתיים הודיע לי שהמכשיר פורמט אך זה לא השיב את הבלוטות' לחיים (מצטערים מאוד) וגם אין לנו חלקים כגון בורד שניתן להחליף, פה התחיל הבאלגן, תלונה חריפה לשימור לקוחות ובם בתוך 24 שעות אורגן לי כבל נתונים מתנה (יפה מאוד, אך הבלוטות' עדיין לא עובד). לאחר זמן מה התברר לי שבמרכז יד אליהו ישנם בורדים שניתן להחליף, הגעתי לשם יום בהיר אחד על הדרך היה לי גם התחלה של סדקון קטן ביקשתי שיחליפו את הפלסטיק (כמובן בתשלום), אמרו לי להגיע תוך 3 שעות והכל יסודר (ניראה ורוד מדיי). הגעתי לאחר 3 שעות ונחרדתי מלראות שבמעבדת אורנג' פירקו לי את המכשיר לגורמים וטענו שאופס אין להם בכלל חלקים להחלפה, (לא ברור מדוע פירקו לפני שבדקו אם יש חלקים) הרי המכשיר עבד 3 שעות קודם, ואז הם טענו שהמכשיר מושבת, לאחר שטענתי בתוקף שהגיע עובד ולא היה מושבת כלל וכלל, פתאום זרקו קורוזייה (כל משכיר שני באיזור המרכז סובל מקורוזייה בגלל הלחות), מפה לשם ויכוחים רבים הגיע המנהל שאמר לי שאין מה לעשות אלא לקבל מכשיר חלופי עד שיגיעו חלקים לבסוף לא היו לי הרבה ברירות הסכמתי והוא הוא ביקש299 ש"ח על זה שאני הוא זה ששבר את המכשיר פה זה היה השיא כמעט שברתי את המנהל (חחח), לאחר עוד ויכוחים רבים מנהל הסניף ששמו אסף (ניראה לי) הציע לי להתנתק מרשת אורנג' (בבעלותי 3 קווים והינני לקוח של רשת אורנג' 9 שנים כמעט), הסכמתי להתנתק והעביר אותי לנציג שינתק אותי מהרשת לאחר הידברות קצרה עם הנציג ולאחר שאותרה הבחורה שקיבלה את המכשיר 3 שעות קודם ממני וטענה שאני הבאתי מכשיר תקין ועובד הוא הציע לי לפני שאני מתנתק לדבר עם שימור לקוחות (והוא אכן פתח פנייה במחשב המתעדת את כל האירוע), שימור לקוחות כמובן לא הציעו יותר מדיי ואני איימתי בתביעה משפטית (שתבוצע בסוף), לאחר ניתוק השיחה חזרו אליי אחרי יום וכבר הציעו הצעה טובה יותר 300 ש"ח הנחה על שידרוג פלוס חבילת החזר של 20 ש"ח בחודש לכ18 חודשים (ס"הכ 360, והכל יחד 660) מה שאוכל לציין כי ללקוחות אלעל מחירים זולים בהרבה מלקוחות רגילים בקניית מכשיר או שדרוג מכשיר קיים. לאחר בדיקה קצרה עם מכשירים שפחות או יותר נראים לי מסתבר שאני בכל זאת צריך להוסיף עוד כמה מאות שקלים וזה ממש לא בא בחשבון.
חברת אורנג' חושבת שבגלל שאני לקוח אלעל ומקבל את החבילה הטובה ביותר בישראל הם יכולים להחזיק אותי בביצים ולשים עליי זין.
אני מתכוון לתבוע את חברת אורנג' תביעה משפטית על סך של 20 אלף ש"ח עבור עוגמת נפש, האשמת חינם, החזר כספי מלא על המכשיר (x820) והחזר כספי על אחריות ביטוח לשנה האחרונה,
זהו רק הסיפור שלי וידוע לי שיש עוד פגועי אורנג' אני קורא לכולכם לבוא איתי ולתבוע את אורנג' תביעה יצוגית על העגמת הנפש הקשה. זוהי פנייה לכל פגועי הרשת, מי שמועניין שיצור עימי קשר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר אוזאלוס על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה