פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת או החזר מכשיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אום אל פחם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני נאפע קניתי מחברתנו מכשיר סלולאריים infinity בתאריך 2/4/2013 וגם השתתפתי בחבילת שיחות עם מכשיר iPad אחרי 6 ימים היה לתקלה במכשיר infinity חזרתי לסף אום אל פחם שקניתי ממנו את המכשיר שהיתה תקלה שלא היה קליטה וגם וזכרון ונציג השירות בדק אותו והוא אמר שזה מסים והחליף אותו .אחרי 5 ימים הבעיה לא תתוקנה וחזרתי לסניף ובקשתי להחזיר את המכשיר אבל הנציג הציע לשלוח אותו לחברה לתיקון למרות שאני בקשתי להחזיר או להחליף את המכשיר אבל הם שלחו אותו לחברה לתיקון חזרתי בתאריך 25/4/2013 ובקשתי עוד פעם להחליף או להחזיר אבל הם סרבו , למרות שיש חוק החזרת מוצרים וגם לא עבר הזמן החוקי להחזרת המוצר .
לכך אני מבקש מכבודכם בבקשה לטפל בהקדם כי אני אלץ לנקוט תהליך וגם להחליף חברה
בכבוד
נאפע גבארין
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 290413 שוחחתי עם מר גבארין והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה