תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
חיוב של 735 ש"ח במקום 316 ש"ח ללר ידיעתי או הסכמתי
22/05/2013 12:29 209 
אורנג' היא החברה היחידה שמתחייבת לספק חשבון באנגלית ולכן הגענו אליהם
19/05/2013 23:03 210 
חיוב עבור שיחות לחול למרות שאני בחבילה שכוללת שיחות לחול
19/05/2013 01:54 211 
התעלמות מחיוב שגוי
18/05/2013 23:23 212 
אי קבלת ביטוח על מכשיר סלולרי בהסדר של חברה
10/05/2013 11:19 213 
חיוב חוזר למרות שמודים בטעותם ומחזירים כל חודש כסף
09/05/2013 17:45 214 
גביה עבור חברת shamir
06/05/2013 22:40 215 
החלפת או החזר מכשיר
25/04/2013 22:21 216 
קבלת אישור על תשלום חוב
24/04/2013 12:27 217 
חיוב גבוהה ללא הצדק
22/04/2013 09:51 218 
הטעית נציג מכירות בעלות של למעלה מאלפיים ש״ח ואי עמידה בהבטחות
18/04/2013 22:46 219 
המשך טיפול לוקה בחסר מצד החברה
17/04/2013 18:16 220 
טעות חמורה בניידות
12/04/2013 14:43 221 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18  17  16 15 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה