פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חוזר למרות שמודים בטעותם ומחזירים כל חודש כסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר ארבעה חודשים שפרטנר גובה ממני כסף שלא כדין בגין שיחות לחו"ל אע"פ שיש לי בחבילה שיחות לחו"ל .בזבזתי שעות רבות עם נציגם ע"מ להסדיר העניין ואכן אחרי הרבה תלאות החזירו לי מאות שקלים ע"י זיכוי חשבוני רק שהחזירו לי את הכסף אחרי חודש ויותר ואחרי שהתנצלו בפני על טעותם, לתדהמתי חודש לאחר מכן חזר הדבר על עצמו ושוב גבו ממני מאות שקלים שלא כדין ושוב בזבזתי כמה שעות לא נעימות מזמני כדי להסביר לנציג את הטעות של פרטנר ושוב החזירו לי את הכסף אחרי 34 יום והבטיחו שידאגו שהדבר לא יחזור על עצמו ,לתדהמתי העצומה פעם שלישית הדבר חוזר על עצמו אותו דבר בדיוק ,לכן פעם רביעית שזה קרה טלפנתי כרגיל לפרטנר והבטיחו שיבררו לי ויחזרו אלי כשראיתי שלא חוזרים אלי לא סמכתי על פרטנר ומיהרתי לנתק את התשלום לפני שיגבו ממני כספים בפעם הרביעית עד כאן מקצת תלאות שפרטנר הסיבה לי אשמח לשמוע מכם במה אתם יכולים לעזור לי וכמובן שלא יגבו ממני את הכספים שלא מגיע להם
עוגמה סוג הנזק :
פיצוי כספי וכמובן שלא יגבו כסף שלא מגיע להם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
איציק יוספן - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 130513 שוחחתי עם גב' מלאכי והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה