פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' היא החברה היחידה שמתחייבת לספק חשבון באנגלית ולכן הגענו אליהם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
כל התכתובות עד היום מאורנג' הגיעו בעברית, ביקשנו והתלוננו והובטח לנו (כבר 4-5 פעמים) שעידכנו ומהפעם הבאה נקבל באנגלית. היום הגיע חשבון בעברית. הסיבה היחידה שבחרנו באורנג' היתה בגלל השפה ועד היום לא קיבלנו את מה שהובטח.
בנוסף, ביום המכירה הודיעו שהמחיר עבור 2 כרטיסי סים חדשים יהיה 88 שקלים ושזה ירד בחשבון הראשון, כמובן שחייבו 88 עבור כל כרטיס.
דבר אחרון, אייני יודע מי זה אהרון שכתוב כבעל אחד הקווים בחשבון, כנראה טעות בשם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הלקוח לא דובר עברית, בבקשה הפסיקו להלחיץ אותו עם מכתבים שהוא לא יודע לקרוא ושילחו רק מה שצריך ובאנגלית בלבד! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 200513 שוחחתי עם הלקוח והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה