תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
לרשימת מחמאותמחמאות
נושא התלונה  תאריך שליחת תלונה מס'
אין שירות!
11/04/2013 18:29 222 
ניתוק קו טלפון אי מתן מענה מקצועי ויעיל לכך
11/04/2013 07:57 223 
ביטול זיכוי על מכשיר עקב החלפת מסלול על אותו מספר באורנג b
08/04/2013 22:27 224 
אחריות יצרן
06/04/2013 09:23 225 
החזרת מכשיר
04/04/2013 21:36 226 
שקרים, שירות נורא וחיובים מוגזמים
04/04/2013 19:42 227 
גבייה שלא כחוק <
04/04/2013 18:44 228 
חיוב מוטעה ורמאות לשמה
03/04/2013 23:48 229 
012 מובייל -אין שירות לקוחות!!!!
03/04/2013 12:12 230 
החוק להגנת הצרכן
02/04/2013 01:37 231 
התנקות מאשמה לאחר עיסקה טלפונית
21/03/2013 13:28 232 
עבודה בעיניים על לקוח ורמת שירות ממש נמוכה
20/03/2013 14:43 233 
על גבייה שלא כדין על ציוד שהוחזר לחברה בדואר רשום ובניגוד להסכם
18/03/2013 15:06 234 
 << | לדף הבא 
לדף אחרון  [ << 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19  18  17 16 15 >> ] לדף ראשון 
 לדף קודם | >> 
 תלונה שנשלחה לבית העסק - 
 
 (3431) תלונות שנענו - 
 
סה"כ (1911) תלונות נמצאות בטיפול.
סה"כ (56) מחמאות.
כדי לבדוק את סטאטוס תלונתך וכדי לבדוק את התגובה עליך להכנס עם שם משתמש וסיסמא למערכת.
אם טרם נרשמת נא הרשם לאתר תלונה.
הרשמה לאתר
חברת פרטנר תקשורת בע"מ מפעיל סלולרי וספק תקשורת מוביל בישראל. חברת פרטנר, הפועלת תחת המותג orange™‎, מספקת מגוון רחב של שירותים  ברמה גבוהה ואיכותית ללמעלה מ- ‏2.9 מיליון לקוחות סלולריים.חברת פרטנר השיקה בתחילת שנת 2009 סל שירותים חדש, הכולל שירותי ISP, גישה לדואר אלקטרוני, Wi-Fi, טלפוניה נייחת באמצעות טכנולוגיית Voice over Broadband ‏(VOB) ושירותי בידור מולטימדיה מבוססי אינטרנט. בנוסף למתן שירות הסלולר.כיום אורנג' היא חברה אמינה ועוצמתית שלוקחת על עצמה אחריות כבדה בארץ ישראל בכך שמביאה אותנו לשיא הטכנולוגיה העולמית בשוק הסלולר.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה